Fäst
Chattrummet
24 augusti 2015Senaste svar: 159 842 visningar2422 svar
MmrTentacle#2341
Du kan få en mot porto, vilka värden är det? Om jag har dvs :p
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Llindholm#2344
Låter bra 🙂
Nu verkar min skrivare funka igen iaf 🤓 Fullödde ett par trådar, tydligen vanligt problem att just strömmen till printbädden blir kassa efter ett tag på wanhao duplicator 4x. Så drog ett par tjockare trådar utanför kontakten (samt kopplade bort de gamla ström-trådarna).

EDIT: mitt "fina" plåster syns med efter att jag lyckades få ett jack i fingret när jag kladdade med TVn, sjukt vad det blödde
Nu verkar min skrivare funka igen iaf 🤓 Fullödde ett par trådar, tydligen vanligt problem att just strömmen till printbädden blir kassa efter ett tag på wanhao duplicator 4x. Så drog ett par tjockare trådar utanför kontakten (samt kopplade bort de gamla ström-trådarna).

EDIT: mitt "fina" plåster syns med efter att jag lyckades få ett jack i fingret när jag kladdade med TVn, sjukt vad det blödde
Ssnotcrow#2359
Ett fint forum som man glömmer att skriva saker på. Det gäller bara att en eller två personer skriver regelbundet så kommer alla springades tillbaka 😃
Tror väl att de flesta av oss fortfarande gillar att "modda" och vill gärna skriva om det bara det finns ett aktivt forum.
Tror väl att de flesta av oss fortfarande gillar att "modda" och vill gärna skriva om det bara det finns ett aktivt forum.
MmrTentacle#2360
Fy, återhämtar mig från njursten. Traumatisk upplevelse, verkligen.
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk