Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 841 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Fullt ös, FF6 översättning parallellt med kretskortsdesign 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Ttevey#2322
Fullt up med att fixa en portfolio och spela BF1 🙂
Fullt upp med renovering och köpa spel av fd Einarsson 😉

Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Fullt upp med jobb 😞

Blir ny handhållen-konsol-projekt snart (det har jag dock tänkt under låååång tid nu)
Bbilly#2325
Fullt upp med jobb här med, och resa på gång. Har ett gäng SNESdonors och skal jag tänkte göra mig av med, och några ps3 🙂 och ja, lite allt möjligt krafs faktiskt 😛

Sent from my iPhone using Tapatalk
AAynez#2326
Fullt upp med playstation VR 😃
Vad tycker du om det?
AAynez#2328
segasonic skrev:Vad tycker du om det?

Helt fantastiskt 🙂 Spelutbudet kunde ju så kalrt vara lite bredare, men så har det bara varit ute i ca 2,5 veckor också 🙂
Det låter ju för jäkla trevligt!
Jag kanske köper själv om ett år.
Håller på att fixa till översättningen av Links Uppvaknande. Sedan ska jag betatesta FF6 när Martin är klar med ändringarna. Annars så har jag också köpt lite av Mattias haha.
är med sugen på playstation vr, dock vetitusan när man skulle få tid till att leka med den. Eller väntar jag till det kommer till xbox (bör ju komma till nästa konsol) så man kan spela forza i vr.
Ville bara säga att jag, efter nästan en hel dag framför datorn, äntligen har lyckats fixa textbuggen i Links Uppvaknande! Kommer göra runt 60-70 korrigeringar i texten också, men det kommer att gå snabbt. Det jag skulle behöva hjälp med så småningom är att redigera titelskärmen så att det står 2016 modda.se eller dylikt.
(redigerat )
Grymt, bra jobbat! 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Köpte mig en Elgato
https://youtu.be/TbY-wV_hvuo
Föräldrarnas gamla plasma-TV gick sönder, så de var och lämnade den här idag då jag ville se om jag kan laga den. Ljud funkar, men ingen bild.

Tung som ett as är den, ska bli skoj att leka med. Men det får bli någon annan dag...

Den har hållit länge ändå tvn 🙂

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Hoppas på framgång 🙂
Startar tvn?

Annars skulle jag ge min lugg på att det är dåliga kondingar i powersupply
TVn startar. Ljudet funkar men ingen bild. Med lite otur så är kortet med buffrarna paj. Inte öppnat upp och kollat på den än
skruvade isär TVn idag och hittade ett fel iaf, en kondning som inte mådde så bra

Någon som vet vettigt ställa att beställa en kondning på, utan skyhög frakt? Känns så där lagom kul att beställa en från elfa för ca 10:- och sedan 90 kr i frakt...

Nu blir det en öl och sedan fortsätter fredagen med att se om jag kan laga min 3d-skrivare som helt plötsligt inte vill värma upp printbädden.
FöregåendeSida 117 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in