Fäst
Chattrummet
24 augusti 2015Senaste svar: 159 841 visningar2422 svar
MmrTentacle#2321
Fullt ös, FF6 översättning parallellt med kretskortsdesign 🙂
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
RRom Raptor#2330
Håller på att fixa till översättningen av Links Uppvaknande. Sedan ska jag betatesta FF6 när Martin är klar med ändringarna. Annars så har jag också köpt lite av Mattias haha.
RRom Raptor#2332
Ville bara säga att jag, efter nästan en hel dag framför datorn, äntligen har lyckats fixa textbuggen i Links Uppvaknande! Kommer göra runt 60-70 korrigeringar i texten också, men det kommer att gå snabbt. Det jag skulle behöva hjälp med så småningom är att redigera titelskärmen så att det står 2016 modda.se eller dylikt.
(redigerat )
FFirebrand#2338
Startar tvn?
Annars skulle jag ge min lugg på att det är dåliga kondingar i powersupply
Annars skulle jag ge min lugg på att det är dåliga kondingar i powersupply
Llindholm#2340
skruvade isär TVn idag och hittade ett fel iaf, en kondning som inte mådde så bra

Någon som vet vettigt ställa att beställa en kondning på, utan skyhög frakt? Känns så där lagom kul att beställa en från elfa för ca 10:- och sedan 90 kr i frakt...
Nu blir det en öl och sedan fortsätter fredagen med att se om jag kan laga min 3d-skrivare som helt plötsligt inte vill värma upp printbädden.

Någon som vet vettigt ställa att beställa en kondning på, utan skyhög frakt? Känns så där lagom kul att beställa en från elfa för ca 10:- och sedan 90 kr i frakt...
Nu blir det en öl och sedan fortsätter fredagen med att se om jag kan laga min 3d-skrivare som helt plötsligt inte vill värma upp printbädden.