Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 817 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Slutar dom gälla vid årsskiftet? Använder så sällan kontakter men har säkert en burk med mynt nånstans..

Edit, fint utskrivet 🙂
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Snot: Innan när man använde kontanter en del så blev det att man slängde mynten i en burk och sedan blivit liggandes där, man pallar ju inte gå runt med fickorna fyllda med mynt hela dagarna

MrT: Tror det är 30 juni nästa år som 1kr och 5kr slutar att funka, man får börja spendera de i tid för att hinna med.
AAynez#2083
Kreese skrev:Xenoblades går nu att köpa igen på Elgiganten för 149kr, just nu 100+ i lager http://www.elgiganten.se/product/spel-k ... cles-x-wii

Sent from my iPhone using Tapatalk

Om nån köpte och tog två ex. eller ångrar sig kan jag ta ett. Kan betala 250... Jag är sugen!

Ska ha dig i åtanke om mina farhågor (att jag inte gillar denna typen av spel) besannas. Köpte det lite på vinst och förlust när det ändå var så billigt
Ttevey#2084
Dagens fynd i soprummet blev en Raspberry Pi B+ med 8gb minneskort. Testad nu och funkar fint.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Haha galet. Konstigt att slänga en så pass ny produkt
Bbilly#2086
Någon kanske stoppade in kortet och automatiskt trodde den skulle starta 😛 mycket fint fynd!

AAynez#2087
Skaffa ett 32gb kort till den s0 kan jag skicka över en färdig image med retropie och ca 4600 roms 🙂 så slipper man den biten

Skickat från min telefon via Tapapatalk
Nu igen Tevey, herre vad är det för hus du bor i?

Resultat från kvällen
YouTube video
Bbilly#2089
Coooolt!!

Llurx#2090
Nu kommer mattias slänga sina pengar på dig 😃!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Oh my god, that\'s the funky shit!

Så göttigt med dubbelkassetter 🙂
AAynez#2092
Vad kostar? Jag köpa!

Jag är dock pank, så sälj inte till någon annan

Tackar!
Guide kommer, svåraste är att montera brytaren.
Pris pris, vad ska man ta för dom här 450kr kanske?

mrTentacle, funderade länge på Nexus 5X då 6P kändes för stor (hade en Nexus 5 innan) dock fick jag ett bra pris 6P, så det blev den.
Ångrar mig inte en sekund, grym mobil med perfekt storlek, hux flux kändes 5an alldeles för liten, 6P har en perfekt storlek 🙂
Tack för input, kommer avvakta till 16maj så får vi se vad som händer 🙂

Vilka fler ska man bygga?
Contra+Probotector, Castlevania X+Castlevania 4, alla tre starwars spel

Llurx#2097
mrTentacle skrev:Tackar!
Guide kommer, svåraste är att montera brytaren.
Pris pris, vad ska man ta för dom här 450kr kanske?

Kortfattat så är det väl samma sak som 2 i 1 till NES väl? Switcha mellan GND och VCC på den högsta adressen?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Japp, precis på samma sätt 🙂

AAynez#2099
Contra och probotector är ju exakt samma spel fast man spelar som människor/robotar. Men castlevania spelen vore något 🙂

Fick en ny kompis idag!

Riktigt snabb, tyst och med hyfsat mjuk kabel samt smalare och lättare handtag 😃
Recension kommer, väntar på fler spetsar.

FöregåendeSida 105 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in