Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 815 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Fy fan vilken cool bmx tevey:) blir riktigt avis, hade ett flertal GT cyklar när min karrier som pro bmxare va på top (9års åldern)

Efter mkt letande och endel frakt strul, men nu har man skaffat sig en docka till macbook pron:) *myser*

Skickat från min iPhone med Tapatalk
AAynez#2062
149kr för xenoblades chronicles X till Wii U. lägsta pris normalt: ca 470kr.

http://www.elgiganten.se/product/spel-k ... SJAKT_EGAB
Bbilly#2063
Och jag som är långt borta från ett Elgiganten just nu, verkar inte som om man kan köpa på nätet?

Någon som kan köpa ett ex till mig?

Sent from my iPhone using Tapatalk
AAynez#2064
De tog tyvärr slut strax efter att jag skrivit :/

Skickat från min telefon via Tapapatalk
Bbilly#2065
No 😞

haha, asså den här snubben är ju för skön, kolla vad han försökte bygga!

YouTube video
Bbilly#2067
Xenoblades går nu att köpa igen på Elgiganten för 149kr, just nu 100+ i lager http://www.elgiganten.se/product/spel-k ... cles-x-wii

Godmorgon moddare!
Vad står på schemat idag?
Själv tänkte jag fota RetroDuo Portabel som jag ska sälja och experimentera med multi snes kassetter 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Bbilly#2069
Spännande! Ska försöka bli frisk 😞
Blir nog promenad och om det känns bättre senare idag så ska jag guldlackera skal!

Blä, tappade min Nexus 5 för sista gången idag, skärmen sprack...
Några förslag på ny android lur?

Bbilly#2071
Nä vad drygt! Jag tappade min iPhone 6 och fick en liten spricka, för liten för att kännas värt att laga men ändå störig.

Är det inte skönast att skaffa en ny nexus? Så du får Vanilla Android?

billy skrev:Xenoblades går nu att köpa igen på Elgiganten för 149kr, just nu 100+ i lager http://www.elgiganten.se/product/spel-k ... cles-x-wii

Verkar inte gå att beställa på mobilen. Hemsidan funkar typ inte.

Idag blir det bara familjehäng. Sen på kvällen drar tjejen iväg. Så efter malte är nattad blir det dark souls hela kvällen 🙂

Har ni storslagna valborgsplaner?
Jag har en sony z3 som jag faktiskt är rätt nöjd med. Vore dock trevligt med vanilla android. Tror att samsung har snäppet värre med bloatware än sony.
Ttevey#2074
Använder bara Nexus telefoner eftersom man får vanilla android utan allt skit som sony, samsung, htc etc slänger på.
Har en Nexus 5X nu, riktigt nöjd med den.
Det är Google I/O den 18maj, där brukar dom väl visa dom nya nexus modellerna, ska man köra Nokia 3310 sålänge kanske?
Jag har rätt små händer 5x är lite för stor för mig, ryktet som råder är att det är htc som gör årets nexusar och att dom ska vara lite mindre

Llurx#2077
Har varit upptagen med tvätt, handla mat och städa här hemma! Under tiden dottern sov så blev det fixa 2 repro samt lödda av en rf modul ^^ nu på kvällen ska vi fira pappa (49år)

Annars blir det ratchet & clank ikväll 🙂

Håller med tevey 5X ftw! Dock så förstår jag om man har problem med storleken men den passar som handsken här iallafall!

@snotcrow: funkade jättebra att beställa för min del, dem kanske tog slut igen?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Idag har skrivaren fått jobba lite, ett ställ till surfplatta, två myntrör (1kr & 5kr) att ha i bilen, samt mynthållare för 1 och 5 kr. Får bli några fler hållare för 1kr i morgon

Tanken är att har man mynt framme synligt så kanske det blir att man använder upp dem innan de slutar att gälla nästa år...

KKreese#2079
billy skrev:Xenoblades går nu att köpa igen på Elgiganten för 149kr, just nu 100+ i lager http://www.elgiganten.se/product/spel-k ... cles-x-wii

Om nån köpte och tog två ex. eller ångrar sig kan jag ta ett. Kan betala 250... Jag är sugen!
Vart får du alla mynt ifrån Lindholm? 🙂
FöregåendeSida 104 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in