Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 819 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Castlevania X + 4 vore något 🙂

Måste snart gå loss på din etsy butik tentakeln. Får se om 2 veckor hur mycket som är kvar på "nöjeskontot" 🙂
Där har vi något, ja gör det, det blir ju billig frakt 😉

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Bensin till högdalen är billigt 🙂
15 år sen är jag kanske. Men hur bra funkar en USB hubb? Har typ 5 USBer som hade varit göttigt att ha frpn en sladd till datorn.

Funkar det kalas med sånt? Eller är det bara allokerat en viss mängd ström till varje USB ingång?
Ttevey#2105
Beror lite på hur mycket ström sakerna drar, är du osäker kan du alltid köpa en med extern strömförsörjning tex http://www.kjell.com/se/sortiment/dator ... ing-p68296
All right. Det där vore nog lämpligt för mig. Det jobbigaste är att hitta alla sladdar där bak i sladdhärvan när det ska kopplas in.

Tack för tipset!
Hett tips till alla med barn, fåren i bandängen, mellan högdalen och bandhagen, har fått lamm!

Jag bjuder på kaffe 🙂

Det vore något för grabben att se. Ska hämta han redan halv 4 imorgon. Kanske ta bilen direkt till bandhagen och glo på lamm 🙂

Är du på plats?
snotcrow skrev:Det vore något för grabben att se. Ska hämta han redan halv 4 imorgon. Kanske ta bilen direkt till bandhagen och glo på lamm 🙂

Är du på plats?

Lätt 🙂
Tittar på att beställa fler chip, nån som behöver 29F033or?

Llurx#2111
mrTentacle skrev:Det vore något för grabben att se. Ska hämta han redan halv 4 imorgon. Kanske ta bilen direkt till bandhagen och glo på lamm 🙂

Är du på plats?

Lätt 🙂
Damn hade varit något det där 😛 om jag kör nu så ses vi där om 7h ?? Haha

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Missade lammen, men fick träffa tentakel familjen iaf. Det var trevligt, trots trött och envis unge 🙂
Ah, helt kul 🙂

Vaknade av ett knak

Grabben hade en bit i varje hand 😛

Är det nån av er som har erfarenhet av att löda ytmonterade kretsar? Kikade lite på ebay och det verkar finnas en hel del små övningskit 😃

Llurx#2115
A fy fan xD never fun det där 😛

Nope ingen erfarenhet alls om man inte räknar med lödda av komdensatorer på game gear xD!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Hittade ett smd kit för 7kr, beställde 😃
Behöver er hjälp att bedöma en idé, har inte sovit så mycket i natt.

Ny producerad import adapter för snes eventuellt med ett inbyggt spel, typ King Kong eller Smw.
Vad tror ni? Tänker mig kanske 300kr blir en del sladdar att löda

AAynez#2118
Du ska alltså göra en egen adapter för att spela US spel på PAL enhet? 🙂

Skickat från min telefon via Tapapatalk
Precis! eller tvärt om, pal på ntsc 🙂
När jag letade efter min var det ganska ont om dom
AAynez#2120
kör hårt 🙂 kommer den ha 100% compability? 🙂
FöregåendeSida 106 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in