Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 810 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Nä, det känns avlägset, projektanställning och inget fackförbund.

Funderade också på hur man gjorde sån åkningar, där av filmerna 😃
Det är lager från PS och en kamera åkning :p

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Ttevey#2002
Grafiker/Designer behöver inte bara vara projektanställning vartenda reklambyrå i STHML har ju det på tillsvidareanställning.
Dock är det dåligt med fackförbund i reklambranchen.
Ttevey#2003
Såg att du sålde dina DS igen pga av att de var för lätta, kom du till Ornstein and Smough bossen?
Hatten av om du tycker dom är för lätta 🙂
AAynez#2004
tevey skrev:Såg att du sålde dina DS igen pga av att de var för lätta, kom du till Ornstein and Smough bossen?
Hatten av om du tycker dom är för lätta 🙂

Haha nej det var inte därför jag sålde dem. Spelade en liten bit in bara, men tyckte det var skumt att frameraten var så sjukt jävla kass, så jag skruvade upp PS3an iom att den lät så mycket så jag tänkte att det kanske påverkade performance också 😛

Lång historia kort så råkade jag paja skivläsaren i samma veva, men hade nog inte orkat fortsätta spela med så sjukt kass bilduppdatering ändå. Får testa det igen när jag skaffar mig en ordentlig pc i framtiden.. så får jag köpa DS3 under tiden.

Jag skojar inte när jag säger att det titt som tätt dippade under 10 fps.. och då är det inte kul att spela.

Skickat från min telefon via Tapapatalk
Ttevey#2005
Hehe nej det förstår jag dålig FPS kan förstöra vilket spel som helst.
DS2 finns ju till PS4

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Jag har moderkort, cpu och grafikkort billigt till en perfekt DS burk om du är sugen 🙂
AAynez#2007
Fast DS2 har jag hört ska vara sämst i serien?

Nej du pelle, ska jag ha en nu dator så får det bli en färdigbyggd 😛

Skulle vilja ha en remake av Demon\'s souls. Det tyckte jag var ett mycket kul spel! Det lilla jag hann med av dark souls kändes mest som en lite sämre kopia

Bbilly#2008
Inte köpt spel på länge men lyckades få till två bra deals på Loading.se 🙂 last of us (ps4) och sly cooper (PS vita) för 300kr fraktat.

På moddafronten går det framåt, snart är 10st ex klara av en ny repro jag tänkt göra ett tag 🙂 den "sista" jag gör.

Vad gör alla en söndag som denna då? 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Leker med bilar och tåg.

Spännande med ditt nya projekt 🙂
Llurx#2010
Har har det varit en tur på köpcentret och handlat nya shorts nu när butikerna äntligen har börjat få in det igen, mina från förra året höll fan inte över vintern (shorts året om kille här)

Vart en sväng inom IKEA också och sen ska det grillas korv och packas paket ^^

Börjar få undan alla "beställningar" nu och kan kanske börja spela spel igen 😛?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Här är alla sjuka utom jag, förutom det har jag lagt upp ett par titlar i butiken, spelat Smw hacks och designat etiketter.

Ttevey#2012
Har spelat klart DS3 nu och börjat på NG+

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Bbilly#2013
NG+? 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
New Game +?
AAynez#2015
Själv köpte jag ratchet and clank igår. Det är ungefär som Dark souls, fast lite annorlunda.

Llurx#2016
Uppe innan tuppen framme i huvudstaden aka as sveriges framsida 😉 eller vad säger göteborgarna xD?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Härligt 🙂 Välkommen hit!
AAynez#2018
Det är väl Göteborg som är Sveriges framsida?

Hemma och tar hand om Vincent idag, så jag sitter och funderar lite på multi spel till snes. Vilka titlar borde man bygga, pockey & rockey 1+2?

Edit, eller ska man tänka mer, original spel + hack?
AAynez#2020
Jag vill ha en pocky & rocky 1+2 🙂
FöregåendeSida 101 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in