Fäst
Chattrummet
24 augusti 2015Senaste svar: 159 808 visningar2422 svar
Ssnotcrow#1987
Dafaq. Jag hade igång min LED lampa som jag använder när jag filmar. Den drivs av 6 st AA batterier.
Helt plötsligt låter det som att ett rör börjar läcka vatten. Upptäcker snabbt att det kommer från lampan. Då är det ett jäkla biltema batteri som börjat spruta ut batterisyra 😞
GRRRRRR
Helt plötsligt låter det som att ett rör börjar läcka vatten. Upptäcker snabbt att det kommer från lampan. Då är det ett jäkla biltema batteri som börjat spruta ut batterisyra 😞
GRRRRRR
Rrakapparat#1990
Ser inte helt fel ut!
Tänkte beställa lite från handheldlegends, någon som vill ha något med och spara frakt?
Tänkte beställa lite från handheldlegends, någon som vill ha något med och spara frakt?
Oolsson634#1991

Det va ju kul att man väntat lite över 20 år på att dom ska fippla ihop en efterföljare på lylatwars 64 så la dom inte in online spel samt typ 200 banor till:)
Men fräckt va det

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ssnotcrow#1993
Bra jobbat Olsson 🙂
Skulle precis skriva som tevey sa där, att fortsätt spela aynez till Ornsteig & Smaug. Där slutar många att lira då svårighetsgraden ökar markant. Riktigt minnesvärd bossfight! Men ge inte upp. Det är extremt mycket gotta efter det också.
Har precis filmat klart datorbygget, dragit igång DS3 och filmat tills första döden. Sen påbörjat editeringen av avsnittet 🙂
Köpte för övrigt mitt första program precis, Sony Movie studio 13 platinum. Har använt sony vegas 12 i 2 år nu, det är för proffesionella egentligen. Och det är inte jag 🙂 Samt att jag börjat tröttna på att pirata. Microsoft får dock vänta ett tag till innan jag slutar att pirata windows. För dyrt att köpa tycker jag.
Skulle precis skriva som tevey sa där, att fortsätt spela aynez till Ornsteig & Smaug. Där slutar många att lira då svårighetsgraden ökar markant. Riktigt minnesvärd bossfight! Men ge inte upp. Det är extremt mycket gotta efter det också.
Har precis filmat klart datorbygget, dragit igång DS3 och filmat tills första döden. Sen påbörjat editeringen av avsnittet 🙂
Köpte för övrigt mitt första program precis, Sony Movie studio 13 platinum. Har använt sony vegas 12 i 2 år nu, det är för proffesionella egentligen. Och det är inte jag 🙂 Samt att jag börjat tröttna på att pirata. Microsoft får dock vänta ett tag till innan jag slutar att pirata windows. För dyrt att köpa tycker jag.
MmrTentacle#1994
Köpte en Windows 10 licens för något år sen när dom hade mega erbjudande.
Letar ni efter video program för effekt och post kan jag tipsa om Fusion 8, efter att blackmagic köpt upp det är gratis versionen väldigt generös
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Letar ni efter video program för effekt och post kan jag tipsa om Fusion 8, efter att blackmagic köpt upp det är gratis versionen väldigt generös
MmrTentacle#1996
Japp! Väldigt bra på många saker, greenscreen, färg korr, ta bort kamera skal osv. Läraren jag hade i avancerad 3d och post använde det för att justera sina hdr bilder 😃
Ssnotcrow#1997
Det visste jag inte att du kunde sånt. Håller du på med 3d något nu?
Ska testa och se om det blir någon skillnad i färg korr från movie studio.
Slipper det rätt mycket nu då jag har en annan kamera. GoPro som jag använde för allt tidigare har alltid en grå bild. Så har lagt så sjukt många timmar på post för att få det bättre.
Ska testa och se om det blir någon skillnad i färg korr från movie studio.
Slipper det rätt mycket nu då jag har en annan kamera. GoPro som jag använde för allt tidigare har alltid en grå bild. Så har lagt så sjukt många timmar på post för att få det bättre.
MmrTentacle#1998
nä, blir lite av det nu förtiden.
Gick det här programmet http://gscept.com/
Vårt 8v spelprojekt vann pris på swedish game awards 2009 🙂
Gjorde två 2.5D videos för ett tag sen i Fusion, det är väl det senaste jag producerat.
YouTube video
YouTube video
Gick det här programmet http://gscept.com/
Vårt 8v spelprojekt vann pris på swedish game awards 2009 🙂
Gjorde två 2.5D videos för ett tag sen i Fusion, det är väl det senaste jag producerat.
YouTube video
YouTube video
MmrTentacle#1999
Nä, nu ljög jag, gav lite liv till bakgrunden som används på den här kanalen
https://youtu.be/EsnPwUoZut4
https://youtu.be/EsnPwUoZut4