Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 812 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Cybernator + Metal warriors

Jag gillar iden med att ha 1 orginal som kom ut i PAL + ett NTSC only.
Eller Orginal + hack
Eller orginal + uppföljare

Det måste finnas någon koppling 🙂
Llurx#2022
Aynez skrev:Det är väl Göteborg som är Sveriges framsida?

Skickat från min telefon via Tapapatalk

Exakt beror vem man snackar med ;D tycker STHLM är bättre än GBG.

@mrTentacle: multikassetter is good shiet!

De som jag inte hittar någon uppföljare på eller hack kör man såklart region multi (om det inte önskas en blandning bara)

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Nu tror jag det är så lurx att du inte hittat dom rätta gatorna när du vart hör helt enkelt bara:)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ttevey#2024
Bluetooth reciver till nes så man kan spela med tex. ps4 kontroll http://www.play-asia.com/retro-receiver ... /13/70a2f7
AAynez#2025
nu jävlar börjar snes-piraterna från kina bli billiga!
http://www.aliexpress.com/store/group/1 ... 16991.html
Hmm jag är skeptisk till det tevey. Men coolt att någon har fixat det iaf 🙂

@Aynez: Det var fasiken så billigt.

Jag la precis upp en film på min youtuba:
YouTube video
Ttevey#2027
Jag föredrar också NES kontroll till NES konsol. Tyckte mest att det var lite coolt

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ttevey#2028
snotcrow skrev:Hmm jag är skeptisk till det tevey. Men coolt att någon har fixat det iaf 🙂

@Aynez: Det var fasiken så billigt.

Jag la precis upp en film på min youtuba:
YouTube video

Trevlig video, du har inte funderat på en skrivbordsstol med lite bättre komfort? 🙂

Haha vadå, min pall jag byggde i mellanstadiet. Perfekt komfort 🙂

Fick ett ryck att använda den för att inte sitta som en säck. Men det brukar sluta med att jag sitter ännu sämmre än med ryggstöd
Alltid mysigt att se en gotländsk man göra manliga saker. Bra klipp!
Kan inte göra annat än lite ödmjukt hålla med
Skönt soffläge på slutet, är lite avis

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Bbilly#2033
Var tvungen att se vad soffläget was all about så spolade till slutet.. Såg trevligt ut att köra sådär, inkopplat till tv med xboxkontroll 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Var sjukt nöjd när jag vred på soffan till det läget. Sitter väldigt sällan i en soffa men fötterna på marken. Vill alltid ha dem uppe på ett bord eller divan.
Så var bara att vrida. Gjorde rummet mycket större också.
Bbilly#2035
Jag hittade lite ramminnen och ssd-diskar när jag rensade hemma senast. Ska se om jag kan hitta ett itxkort, en i5/i7 och ett lagom billigt grafikkort för att bygga en "konsolpc" dvs köra HDMI till projektor/tv/stor skärm 🙂

Det som hade varit fint var att kunna spela spel från steam samt Dolphin och CEMU.

Det låter som en bra idé 🙂 Steam har så sjukt många bra spel. Gillar man nyretro är det en guldgruva där.
tevey skrev:90% av dem man möter kör Uchigatana katanan i DS3 bara för att den är bra och gå att få tidigt.
Lite tråkigt hade varit roligare med mer variation.

Jag lyckades precis slå ner snubben som droppar svärdet ut för klippan. Inget Uchigatana för mig 😃
Ttevey#2038
Hehe

Bbilly#2039
Kan passa på att tipsa om ratchet and clank till ps4 på cdon för 278kr inkl frakt med koden COOP50 🙂

AAynez#2040
DAMMIT. köpte det för 400 för några dagar sedan.
FöregåendeSida 102 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in