SÅLDA JVC CRT monitorer

28 May 2016Senaste svar: 13,031 visningar29 svar
Hej, har fått ett napp på ett antal JVC CRT-monitorer.

Det är modellerna BM-1400PN och BM-2000-PN
14" och 20" alltså

Mer info här: http://dl3.jvckenwood.com/english/pro/o ... 2000PN.pdf

Jag vet inte vad det blir för pris, men jag har inte plats för alla dessa. Hade tänkt behålla en 14"

Nån som vill köpa? 🙂
Jag vill jag vill jag vill.. Men jag kan inte 😞
Vad skulle priset vara på ett ungefär? (Såg att du inte vet, men vad brukar dessa gå för?)

Sent from my iPhone using Tapatalk
är lite sugen, men beror ju såklart på vad priset hamnar på...
Om du är medlem på sndb så kolla med FarbrorBarbro där. Han verkar samla på professionella crt monitorer. Så han kanske är intresserad om du har svårt att bli av med dem.
Skulle du istället hänga på exempelvis Segalovers så kallar han sig Nissling där.
billy skrev:Jag vill jag vill jag vill.. Men jag kan inte 😞
Vad skulle priset vara på ett ungefär? (Såg att du inte vet, men vad brukar dessa gå för?)

Allt går om man vill jag har ju min 20" Sony BVM i vår etta.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Hämtades igår, RGB via BNC på alla. Krispig och fin bild 🙂

Helvete vad fint 😛 usch vill man ens veta vad det kostar att frakta en sådan xD

Vad skulle priset hamna på för en 14" respektive en 20"?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
frakt blir nog rätt dyrt och vågat då jag inte har det rätta emballaget 😞
Smaskigt foto 🙂

Nu hädar jag säkert, men bilden på dessa skärmar spöar min ena Sony PVM, en M2E. 🙂

Sorry för lite blur, men att fota en CRT med en iPhone är ingen hit 🙂
Jevlar!
Tänk om man hade lite mer plats..

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Mys! 1.vart bor du? 2. Vad är ca-priser för 14 resp 20"? 🙂

Firebrand skrev:Nu hädar jag säkert, men bilden på dessa skärmar spöar min ena Sony PVM, en M2E. 🙂

Sorry för lite blur, men att fota en CRT med en iPhone är ingen hit 🙂

Det kan säkert stämma har för mig att det finns folk på schmups forumet som diskuterar crt väldigt mycket som föredrar dessa jvc framför Sony pvm.

Här är en riktigt matig tråd om crt http://shmups.system11.org/viewtopic.php?t=43256

Bilden är så brutal. Blir inte bättre än så 🙂
Bilden är fantastisk, det är den iofs på de flesta av de proffsmonitorer jag har dykt på, men BVM ligger nog i topp skulle jag gissa med tanke på antalet TVLines (900 har jag för mig på den som tevey har).

Billy, jag har inte funderat så mkt på pris ännu, jag försöker få ihop lite intressenter söderut och att någon kan komma upp på roadtrip och ta med sig dem söderut. Att skicka dem känns vanskligt 😞
Japp precis jag har en D20F1E med 900 TvLines och klarar 240p, 480i/p, 720p och 1080i.
Du har inget ungefär-pris på en 14"?
Är också intresserad, främst av 14", eller va fan, har man köpt hus kan man unna sig en 20" 😉

Men som sagt, var i landet finns de idag?
Jag är intresserad av en 20" beroende på pris och möjlighet till transport. Var bor du?

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in