Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 837 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
AAynez#2281
Trevlig helg! Jag ska gå på marknad uti nora (tre små gummor, ni vet) idag. Förmodligen äta karamell och åka karusell!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Någon som vill ha kartonger?
Mot frakt/hämtning

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Snot, dåligt med renovering hittils, tanten har arrangerat möhippa hela dagen. Men imorgon tar vi nya tag mot en köksö!

Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Förresten, någon mer än jag som har lite pengar i spelbolag? Fick ett ryck i torsdags när lönen kom och köpte lite aktier 🙂

Dock lär man kanske inte bli snuskigt rik, men kul att stötta bolagen (framförallt de svenska)

Paradox har jag ett par aktier i. Blizzard är inte så tokigt att ha i faktiskt. Känns som ett rätt framtidssäkert bolag 🙂
Ttevey#2286
Har också lite aktier i spelföretag

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Syns ju dock ganska tydligt vem det är som har handlat aktier vid rätt tidpunkt 😉 (okej, jag har haft dem i 4 dagar, kanske inte ska förhasta mig) men snyggt placerat tevey!

Ttevey#2288
Snyggt vet jag inte hehe mer tur skulle jag säga, är inte alls insatt köpte bara starbreeze aktier för typ 5 år sedan för runt 3:- styck och har haft tur med att det har gått bra för dom sedan dess 🙂
Trailern för Tv-spels dokumentären Triforce:
https://youtu.be/P3qWf94W6aQ
RSM 2017 den 29 april, i år i större lokaler på "Bananpiren" ett stenkast från centralstationen. Separat tråd startad!
Llurx#2291
har varit väldigt inaktiv här nu de senaste månaderna pga pokemon go men nu tror jag att jag kommer kunna vara lite mer tillgänglig iallafall 🙂

fick klart nere i källaren i helgen kommer uppdatera mina trådar under dagen ^^
Välkommen tillbaka Lurx, jag har iaf saknat dig 🙂
Och jag harvar vidare med kretskort, sjukt kul 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
AAynez#2294
Och jag ska snart gifta mig! Hujedamig!

Jag har ingen källare, gör Inga kretskort och ska inte gifta mig.
Llurx#2296
ztreewox skrev:Välkommen tillbaka Lurx, jag har iaf saknat dig 🙂

Tackar tackar 🙂 haha xD
Nu kanske man även kommer att få se annat än Pokémon Go på din insta 😉

AAynez#2298
snotcrow skrev:Jag har ingen källare, gör Inga kretskort och ska inte gifta mig.

Jag har länge funderat på vad tusan du gör om dagarna!?

Bbilly#2299
Jag har ingen källare, gör Inga kretskort, ska inte gifta mig och måste göra mig till för att låta som en gotlänning.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Har vi någon här som kan någon om ljud/stereo? Nu när jag ändå har skruvat isär hela köket så funderar jag på att dra in en liten förstärkare och lägga 2 högtalare ovanpå överskåpen, kanske en liten bas i sockeln, någon som vet något prisvärt, eller är det bara Sonos och batteridrivna högtalare som gäller nu för tiden ?

FöregåendeSida 115 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in