Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 153 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Bbilly#301
De hade varit nice om du hittade massor av kassetter med trasig label och gjorde en samlingsbox med röd,blå, gul och grön 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Llurx#302
Instämmer med alla föregående talare, hade köpt jag med men jag kan göra dem själv xD sorry man 😛
AAynez#303
Just när alla satt och tänkte "vad nu? Ska det gå en hel dag utan att någon skriver något på modda?" slog han till!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

Skrivet som hastigast via Tapatalk
AAynez#305
Rom o cola? 🙂
Snus! Jag slutade i maj.. är fortfarande sugen. Tio års snusande ger inte med sig så lätt!

Japp, barnbidraget kom igår, köpte rom och lite kläder till grabben 😃

Bbilly#307
Ja visst har de varit inaktivt här idag! Besök idag, alla vill ju träffa bebisen 🙂 köpt en adapter så jag kan prova avlödningspistolen imorrn. Och nu spelar jag (shit, kan man spela sina spel också?) mario 3D world till 3ds 🙂 Go kväll på er!

AAynez#308
Som en chef 😃

Hövva här har det varit fritt från besök ett par veckor men snart kommer både mormor och farmor, man blir väldigt populär i släkten när man har barn...

AAynez#310
Billy, hur många gånger har folk sagt "sov du lilla videung" när Vide ligger och sover? 🙂

Bbilly#311
Den visan har kommit på tal vääääldigt många gånger 🙂

Ttevey#312
Har hamnat i "bara ett uppdrag till" mode i MGS5 hela dagen.
AAynez#313
Fy fan vad många kartonger jag vikt i helgen. Men snart är jag klar med alla beställningar 🙂

Måste kännas lite drygt vid det här laget? 🙂
AAynez#315
Ja, den sjuttonde super mario world var inte jätterolig 🙂

Bbilly#316
Skönt med en ledig vecka till innan det är dags för jobb igen! Känner att jag måste fixa i ordning med spelrummet snart, annars kommer jag tappa intresset 😮 ambitionerna var nog lite väl höga och nu har jag massor av konsoler som inte har en hylla att stå i, och allt jag vill göra är att spela 🙂

AAynez#317
Du får helt enkelt snickra ihop en hylla 🙂 Finns något skämt om hyllor och Billy som man skulle kunna få fram här.. Billy, du fattar vad det handlar om.
Har också hört det där skämtet om Billy och hyllor. Kommer inte på det just nu 🙂

Ich need jår hjälp!
Den här levereras med en kontakt och en stump tråd för strömmen. Vad ska sitta i andra änden? En USB, stickpropp eller en sån där klump(vet inte vad det heter, men ni vet vad jag tänker på)

http://www.arcadeworlduk.com/products/m ... jects.html
Oj, det var en ordentlig förstärkare!
I mitt mame skåp hade jag ett par gamla pc högtalare som jag slaktat.

Står iaf följande om ström:
The amplifier requires 12V, which can be taken from a JAMMA power supply or a spare molex connector on a PC Power supply

Hade tänkt använda de inbyggda högtalarna i skärmen. Men tänkte om och vill ha lite bättre ljud iaf. Tyckte det var bra pris på det där settet också.

Har inget av det där elförsöjningsvägarna att tillgå vad jag vet. Är super noob på detta.
Men den här kanske fungerar?
https://www.dustinhome.se/product/50105 ... cwod_ZQKuA
FöregåendeSida 16 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in