Fäst

Chattrummet

24 augusti 2015Senaste svar: 159 152 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Fet uva lampa på loppisen här i Högdalen

Skrivet som hastigast via Tapatalk
Llurx#282
Petsson skrev:Nu är min SNES överlämnad till operation! Lurx kom och plockade upp maskinen personligen, där snackar vi service 🙂

Jag gör vad jag kan ^^
Var ju ändå här med jobb och snart bär det av hemåt, väntar bara på att kortskrivarna här på borås energi ska skriva klart kalibreringen 🙂

Har varit en bra dag i Borås idag faktiskt!
Fick även med mig ett defekt paket hem från tradera så nu har jag 4st gba sp skärmar med intakt frontlight till moddning av gbc samt 2 defekta xbox handkontroller och 2 defekta n64 kontroller (styrspakarna) samt ett illa tilltyglat snes (utsida) som fattas eject mekanism.
AAynez#283
Petsson skrev:Har du inget SNES Aynez? :O

Hehe nej inget riktigt 🙂 har en super retro trio och en retro duo portable 😃

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Hur uttalar du ditt nick Aynez? Ajnes, Ejnes? 🙂

Edit: haha satan vad douche jag ser ut på min avatar. Får bli en åtgärd på detta.
AAynez#285
Det ska vara Ajnes 🙂 Aj som i att det gör ont, och nes som i loch ness. 🙂
Haha douchekråkan 😃

AAynez#287
Snordouche 😃

Hahaha
Douchedouche?

AAynez#290
För sakens skull så vill jag ha sagt att jag inte alls tycker du ser douchig ut på bilden, snotcrow 🙂

AAynez#291
Efter att ha beställt 9 st castlevania 4 - boxar och monterat den första inser jag att loggan på toppen är vänd upp och ner 😛 fuck me.. nåväl, folk får väl klaga om de vill det 🙂

Heh, ingen kommer märka något 😉
AAynez#293
Det tråkiga är ju att det sitter en super nkntendo-text där uppe som är vänd åt andra hållet. Stör mig som fan på det redan 😛

AAynez#294
För er som sett mina senaste boxar.. en fråga:

Är pokemon - boxen mycket fulare än de andra två?
Svara ärligt för jag vill fatta varför ingen verkar vilja ha den. Är mitt omdöme helt galet? Jag tycker nämligen att den är minst lika läcker som de andra två.

Bbilly#295
1. Den är till Gameboy, 2. Inte lika exotisk som de andra, 3. Kan inte komma på något mer 🙂

Jag har ju som sagt röd och blå boxade annars hade jag köpt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror som billy, den är svinsnygg 🙂

Släng upp en webbshop already!
AAynez#298
Blir nog en webbshop så snart de 30 jag har framför mig är klara 🙂

Som tidigare herrar säger. Det är förmodligen så enkelt att efterfrågan på GB inte är i samma nivå som NES och SNES bara 🙂 NES och SNES är det ju hype på i retrospels-Sverige. Boxen i sig är ju läcker, inget fel på den alls

Skickat från min iPhone med Tapatalk
AAynez#300
Tack hörni! Skönt att det inte är jag som totalt tappar omdömet 😃

FöregåendeSida 15 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in