Fäst
Chattrummet
24 augusti 2015Senaste svar: 159 152 visningar2422 svar
Llurx#282
Petsson skrev:Nu är min SNES överlämnad till operation! Lurx kom och plockade upp maskinen personligen, där snackar vi service 🙂
Jag gör vad jag kan ^^
Var ju ändå här med jobb och snart bär det av hemåt, väntar bara på att kortskrivarna här på borås energi ska skriva klart kalibreringen 🙂
Har varit en bra dag i Borås idag faktiskt!
Fick även med mig ett defekt paket hem från tradera så nu har jag 4st gba sp skärmar med intakt frontlight till moddning av gbc samt 2 defekta xbox handkontroller och 2 defekta n64 kontroller (styrspakarna) samt ett illa tilltyglat snes (utsida) som fattas eject mekanism.
AAynez#294
För er som sett mina senaste boxar.. en fråga:
Är pokemon - boxen mycket fulare än de andra två?
Svara ärligt för jag vill fatta varför ingen verkar vilja ha den. Är mitt omdöme helt galet? Jag tycker nämligen att den är minst lika läcker som de andra två.
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Är pokemon - boxen mycket fulare än de andra två?
Svara ärligt för jag vill fatta varför ingen verkar vilja ha den. Är mitt omdöme helt galet? Jag tycker nämligen att den är minst lika läcker som de andra två.
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
PPetsson#299
Som tidigare herrar säger. Det är förmodligen så enkelt att efterfrågan på GB inte är i samma nivå som NES och SNES bara 🙂 NES och SNES är det ju hype på i retrospels-Sverige. Boxen i sig är ju läcker, inget fel på den alls
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk