Retro gathering Vintage computer edition [Västerås 2016-01-30]
1 december 2015Senaste svar: 19 281 visningar85 svar
http://retrogathering.se/?page_id=3862
Retrogathering i Västerås kör en Winter edition.
Någon som kanske ska dit? Vore kul att ses som i höstas, fast kanske gå runt lite mer tillsammans samt käka en pizza eller två? 🙂
Verkar vara mer inriktat på vintage-datorer än tidigare, men kan tänka mig att det blir en hel del försäljning av diverse knallare.
Retrogathering i Västerås kör en Winter edition.
Någon som kanske ska dit? Vore kul att ses som i höstas, fast kanske gå runt lite mer tillsammans samt käka en pizza eller två? 🙂
Verkar vara mer inriktat på vintage-datorer än tidigare, men kan tänka mig att det blir en hel del försäljning av diverse knallare.
Japp, det blir ett besök 🙂 RG är en mysig tillställning. Såg att de inte hade med det lilla rummet som gaminggrannarna stog i i höstas.
Blir mitt fjärde RG. Nästan så man är en veteran. Har varit på 2 RSM också. Men RSM var lite för stort och för moderna lokaler. Det ska vara lite lätt sunkigt på retrospelsträffar 🙂
Blir mitt fjärde RG. Nästan så man är en veteran. Har varit på 2 RSM också. Men RSM var lite för stort och för moderna lokaler. Det ska vara lite lätt sunkigt på retrospelsträffar 🙂
Jag ska upp:) så om någon mer från gbg vill upp så kör jag:)
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
AAynez#6
snotcrow skrev:Japp, det blir ett besök 🙂 RG är en mysig tillställning. Såg att de inte hade med det lilla rummet som gaminggrannarna stog i i höstas.
Hur tar du dig dit, pellthebell? Tänkte om du tar bil så kanske det finns andra stockholmare här som är sugna på att samåka? 🙂
Xxeorix#11
Vet fortfarande inte om jag ska dit eller inte. Först var det tågen som var alldeles för dyra (1300:- tur och retur!)
Nu verkar priserna ha gått ner något. Och boende är ordnat om jag vill... det lutar åt att det blir en västeråsresa trots allt 🙂
Nu verkar priserna ha gått ner något. Och boende är ordnat om jag vill... det lutar åt att det blir en västeråsresa trots allt 🙂
MmrTentacle#13
xeorix skrev:Vet fortfarande inte om jag ska dit eller inte. Först var det tågen som var alldeles för dyra (1300:- tur och retur!)
Ja! Då kan du få tillbaka programmeraren 🙂
Visst var det nån som skulle köra från Stockholm va?
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Oolsson634#15
Verkar som det kommer lite folk:) jag har plan att jag åker från gbg iallefall:)
// Olss0n634
// Olss0n634