Retro gathering Vintage computer edition [Västerås 2016-01-30]

1 december 2015Senaste svar: 19 281 visningar85 svar
http://retrogathering.se/?page_id=3862

Retrogathering i Västerås kör en Winter edition.

Någon som kanske ska dit? Vore kul att ses som i höstas, fast kanske gå runt lite mer tillsammans samt käka en pizza eller två? 🙂

Verkar vara mer inriktat på vintage-datorer än tidigare, men kan tänka mig att det blir en hel del försäljning av diverse knallare.
Låter kul, men är tyvärr på Kanarieholmarna och latar mig, annars hade Västerås fått sig ett besök 🙂
Japp, det blir ett besök 🙂 RG är en mysig tillställning. Såg att de inte hade med det lilla rummet som gaminggrannarna stog i i höstas.

Blir mitt fjärde RG. Nästan så man är en veteran. Har varit på 2 RSM också. Men RSM var lite för stort och för moderna lokaler. Det ska vara lite lätt sunkigt på retrospelsträffar 🙂
Får se om jag tar mig dit eller ej. Hade nog mest varit för att träffa er 🙂
Jag ska upp:) så om någon mer från gbg vill upp så kör jag:)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kommer ej att närvara då det är den sista pappaledighetshelgen för min del sen är det tillbaks till jobb!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
snotcrow skrev:Japp, det blir ett besök 🙂 RG är en mysig tillställning. Såg att de inte hade med det lilla rummet som gaminggrannarna stog i i höstas.

Blir mitt fjärde RG. Nästan så man är en veteran. Har varit på 2 RSM också. Men RSM var lite för stort och för moderna lokaler. Det ska vara lite lätt sunkigt på retrospelsträffar 🙂

Hur tar du dig dit, pellthebell? Tänkte om du tar bil så kanske det finns andra stockholmare här som är sugna på att samåka? 🙂
Det finns plats för 1 stor vuxen, en med inte så breda axlar, en som inte är längre än 175 cm, och en bebis! 🙂
Båda Martin och billy är ju tanigare än twiggy, så det passar ju utmärkt 😉 😉

Vi går in på ett säte!

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
haha, men dåså!
Vet fortfarande inte om jag ska dit eller inte. Först var det tågen som var alldeles för dyra (1300:- tur och retur!)
Nu verkar priserna ha gått ner något. Och boende är ordnat om jag vill... det lutar åt att det blir en västeråsresa trots allt 🙂
Vad kul! Jag hann ju typ inte ens säga Hej förra gången!

xeorix skrev:Vet fortfarande inte om jag ska dit eller inte. Först var det tågen som var alldeles för dyra (1300:- tur och retur!)
Nu verkar priserna ha gått ner något. Och boende är ordnat om jag vill... det lutar åt att det blir en västeråsresa trots allt 🙂

Ja! Då kan du få tillbaka programmeraren 🙂
Visst var det nån som skulle köra från Stockholm va?

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Spotsnow skulle ju köra 🙂

Verkar som det kommer lite folk:) jag har plan att jag åker från gbg iallefall:)

// Olss0n634
Ska jag svänga förbi högdalen eller? 🙂

Inte 100% dock. Måste bara kolla att det är okej då jag ska vara borta hela helgen efter RG Återkommer med domen 🙂
Hälsa frugan från oss andra att vi gärna vill att pelle ska vara med å leka 🙂

snotcrow skrev:Ska jag svänga förbi högdalen eller? 🙂

Inte 100% dock. Måste bara kolla att det är okej då jag ska vara borta hela helgen efter RG Återkommer med domen 🙂

Skulle du svänga förbi sjöstaden också 😉 haha..
Det fixar vi i så fall 🙂
Billy och tentaceln, Buckel Up. Vi ska till RG!

Jag brukar komma dit typ halv 11. Då är det bara att traska in direkt. Är det något som passar er också?

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in