Ztreewox projekttråd - Boxar
17 November 2015Senaste svar: 145 visningar16 svar
Uppdaterat texter på nästan alla boxar - rättat fel och lagt på konturer för att texten inte skall försvinna in i bakgrunden
Även testade Aynez förslag på Mario 64, men la texten under istället, tack för tipset 😉
Tror den är snyggare än version 1 (som är lite uppdaterad på framsidan), får fundera på det!
Även testade Aynez förslag på Mario 64, men la texten under istället, tack för tipset 😉
Tror den är snyggare än version 1 (som är lite uppdaterad på framsidan), får fundera på det!
På baksidan av goldeneye vore det ju fint med lite screenshots. Samt de där färgade raderna längst ner i mitten kanske vore snyggare i vitt?
Gillar idén med svartvit n64 logga. Fast inte helt dumt som det är nu heller.
Annars ser det stilrent och snyggt ut 🙂
Gillar idén med svartvit n64 logga. Fast inte helt dumt som det är nu heller.
Annars ser det stilrent och snyggt ut 🙂
Zztreewox#12
Testa lite med Bond att byta färg på Bullet Pointsen (box2) men kände att jag lite gärna kunde köra allt e gråskala istället (box3)
Som sagt, har svårt att hitta plats för screenshots, eventuellt kan jag plocka bort liv och armor mätarna, men tyckte de passade bra!
Får undersöka saken grundligare 🙂
Som sagt, har svårt att hitta plats för screenshots, eventuellt kan jag plocka bort liv och armor mätarna, men tyckte de passade bra!
Får undersöka saken grundligare 🙂