Tjohoo :)

1 januari 2016Senaste svar: 110 visningar17 svar
Anders Modigh här då. Många känner nog igen mig från loppis vilda västern. har även sålt på RG och RSM 🙂
Ja de va Khaled som bad mig regga sig här så va väl bara varsågod o göra de då.
Har planer och funderingar kring just REPRO, upcoming project is on the way så att säga 😉
Samlar ZELDA och givetvis bara dom japanska i väldigt fint skick, finns inga snyggare omslag är dessa 😃 ett o annat snes spel har de väl trillat in i samlingen också. Samt NES som alla är uppvuxna med mer eller mindre.
kommer säkert bilder på samlingen om de finns en tråd för sånt här 🙂
pfft jaa va finns de mer o säga. ska försöka hänga här i den tid o mån de går då man har jobb, familj o villa nu ju 😉
mitt projekt kommer de komma upp en o annan fråga kring inom snar framtid 🙂
BTW: jag kan ju passa på o fråga om nån har en stabil o bra version av photoshop att dela med sig av.

Peace 😎
Välkommen! Ja, då du har projekt på gång tänkte jag att det kan vara skönt att bolla tankar och funderingar med folk som är väldigt duktiga här. 🙂
Hjärtligt välkommen!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Välkommen!
Tror jag såg dig på RG senast, vet inte om jag köpte något dock 🙂

Sålde du en Famicom AV tro?

Jag ska se till att du får tillgång till projektdelen så du kan dela med dig av vad du har för projekt 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Välkommen anders;)

// Olss0n634
Välkommen!
Välkommen! 🙂
Välkommen! Börjar bli en del från LVV här nu 😛
Välkommen
Välkommen 🙂

Välkommen!
billy skrev:Välkommen!
Tror jag såg dig på RG senast, vet inte om jag köpte något dock 🙂

Sålde du en Famicom AV tro?

Jag ska se till att du får tillgång till projektdelen så du kan dela med dig av vad du har för projekt 🙂

Yes de va jag som sålde AV famicomen 😉
Då är ju frågan, blev den såld? 🙂

billy skrev:Då är ju frågan, blev den såld? 🙂

japp den blev ju de 😉 o i dagsläget har jag inga planer på att ta hem nån ny heller. ska avveckla försäljningsbiten och fokusera mer på spela/samla samt börja på mitt projekt.
Välkommen 🙂
Använder Adobe CC serien, som jag inte betalat för så att säga.
Fungerar prima

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Behöver man inte funktioner specifika för Photoshop så kan man komma långt med gratisprogrammet Gimp också: http://www.gimp.org
Välkommen 🙂

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in