Psybon

11 mars 2016Senaste svar: 123 visningar12 svar
Hejsan,

Psybon här, retrospelsälskare som är nyfiken på spel som bara släpptes i USA eller Japan som blir reproducerade för våra system. Främst intresserad av NES och SNES.

Säljes det även spel på forumet?

Psybon
Välkommen 🙂

Det händer att vissa spel säljs här.

Har du några favoriter bland snes/nes spel som aldrig såg dagens ljus i usa/Europa?

Skickat från min telefon via Tapapatalk
Välkommen!

Själv säljer jag mest via Etsy 🙂
Välkommen in i dimman 😃!

Jag gör repros till NES/FC och säljer lite här och var, är det något specifikt du letar efter så tveka inte att höra av dig finns en del donorcarts på hyllan 😛

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Jag har hack på Zelda, Super mario world och zombies ate my neighbors med boxar till salu. Och lite annat som endast kassett 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Välkommen!
Välkommen!
Tack för välkomnandet 🙂

mrTentacle skrev:Välkommen!

Spanade in din sida igår, kommer nog lägga en beställning vid lön 😃

billy skrev:Jag har hack på Zelda, Super mario world och zombies ate my neighbors med boxar till salu. Och lite annat som endast kassett 🙂

Köpte ju Zombies av dig för nån vecka sen på Instagram 🙂

lurx skrev:Välkommen in i dimman 😃!

Jag gör repros till NES/FC och säljer lite här och var, är det något specifikt du letar efter så tveka inte att höra av dig finns en del donorcarts på hyllan 😛

Härligt, väntar på Pokemon Green 🙂

Finns Kid Dracula på NES-kassett att tillgå någonstans? 🙂
Psybon skrev:

Har äntligen fått sätta igång med det då leveransen har kommit hem ^^ så det kommer ut snart 😃!

Kollade upp det lite snabbt och kid dracula använder sig av en annan kretskort/mapper än vad som finns att tillgå här i väst så antingen får man använda sig av en FC till NES adapter i en NES kassett eller bara en FC kassett med engelsk översättning såklart, bara hojta till så letar jag donors isåfall ^^
Psybon skrev:Tack för välkomnandet 🙂

Välkommen!

Spanade in din sida igår, kommer nog lägga en beställning vid lön 😃

billy skrev:Jag har hack på Zelda, Super mario world och zombies ate my neighbors med boxar till salu. Och lite annat som endast kassett 🙂

Köpte ju Zombies av dig för nån vecka sen på Instagram 🙂

lurx skrev:Välkommen in i dimman 😃!

Klart det finns! 😉
YouTube video
lurx skrev:
Har äntligen fått sätta igång med det då leveransen har kommit hem ^^ så det kommer ut snart 😃!

Kollade upp det lite snabbt och kid dracula använder sig av en annan kretskort/mapper än vad som finns att tillgå här i väst så antingen får man använda sig av en FC till NES adapter i en NES kassett eller bara en FC kassett med engelsk översättning såklart, bara hojta till så letar jag donors isåfall ^^

Ah, NES-kassett är det mest intressanta för mig, med engelsk text såklart. Jag gör custom UGC-boxar till alla mina NES/SNES-spel så det hade varit perfekt. Vad jag förstår så printar du etiketter till cartsen också?
Bygger du en Kid Dracula åt mig lurx? 😃
Psybon skrev:Bygger du en Kid Dracula åt mig lurx? 😃

jag drog iväg ett PM till dig för ett tag sen 🙂 inte fått något?

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in