Psybon
11 mars 2016Senaste svar: 123 visningar12 svar
PPsybon#7
Tack för välkomnandet 🙂
Spanade in din sida igår, kommer nog lägga en beställning vid lön 😃
Köpte ju Zombies av dig för nån vecka sen på Instagram 🙂
Härligt, väntar på Pokemon Green 🙂
Finns Kid Dracula på NES-kassett att tillgå någonstans? 🙂
mrTentacle skrev:Välkommen!
Själv säljer jag mest via Etsy 🙂
billy skrev:Jag har hack på Zelda, Super mario world och zombies ate my neighbors med boxar till salu. Och lite annat som endast kassett 🙂
Sent from my iPhone using Tapatalk
lurx skrev:Välkommen in i dimman 😃!
Jag gör repros till NES/FC och säljer lite här och var, är det något specifikt du letar efter så tveka inte att höra av dig finns en del donorcarts på hyllan 😛
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Llurx#8
Psybon skrev:
Har äntligen fått sätta igång med det då leveransen har kommit hem ^^ så det kommer ut snart 😃!
Kollade upp det lite snabbt och kid dracula använder sig av en annan kretskort/mapper än vad som finns att tillgå här i väst så antingen får man använda sig av en FC till NES adapter i en NES kassett eller bara en FC kassett med engelsk översättning såklart, bara hojta till så letar jag donors isåfall ^^
Psybon skrev:Tack för välkomnandet 🙂
Välkommen!
Själv säljer jag mest via Etsy 🙂
billy skrev:Jag har hack på Zelda, Super mario world och zombies ate my neighbors med boxar till salu. Och lite annat som endast kassett 🙂
Sent from my iPhone using Tapatalk
lurx skrev:Välkommen in i dimman 😃!
Jag gör repros till NES/FC och säljer lite här och var, är det något specifikt du letar efter så tveka inte att höra av dig finns en del donorcarts på hyllan 😛
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Klart det finns! 😉
YouTube video
PPsybon#10
lurx skrev:
Har äntligen fått sätta igång med det då leveransen har kommit hem ^^ så det kommer ut snart 😃!
Kollade upp det lite snabbt och kid dracula använder sig av en annan kretskort/mapper än vad som finns att tillgå här i väst så antingen får man använda sig av en FC till NES adapter i en NES kassett eller bara en FC kassett med engelsk översättning såklart, bara hojta till så letar jag donors isåfall ^^
Ah, NES-kassett är det mest intressanta för mig, med engelsk text såklart. Jag gör custom UGC-boxar till alla mina NES/SNES-spel så det hade varit perfekt. Vad jag förstår så printar du etiketter till cartsen också?