Hej! Vincent här!

25 april 2017Senaste svar: 54 visningar10 svar
Hejsan! Jag är inne på mitt 23 varv runt solen. Jag enda sen korta små barnsben älskat TV, bärbart och Datorspel. Lite förkärlek till allt där det står Nintendo och Zelda på! Men har 400-450 olika spel ståendes i hyllan! Hade varit jobbigt om det var samma och liggandes ju. Har cirka 20 konsoler varav den äldsta är från 76 och den nyaste är Switch.

Vad jag jobbar med undrar även jag! Oftas så är jag på en scen vid konserter, där drar jag kablar, kopplar in, sätter upp högtalare, fixar med rekvisita, händer även att jag är utklädd till något beroende på tema om det är barnskoj på stan eller i lokalen. Kort och gott inom Event. Jag älskar att jobba med hela kroppen, och jag älskar att bygga scener! mitt största intresse det är, som Yoda skulle sagt! Ja jag är även en sån där underbar Star Wars nörd!

Ni kommer säkert också att märka att en och annan missuppfattning samt felskrivning, dyslexi är något jag genom åren fått lära mig att stava! Kan stolt säga att jag har jobbat som spelskribent med cash in på kontot! Läsandet är dock inte min starkaste sida, tur att jag är stark i kroppen!

Pengarna läggs på nördigt, teknik, dyr öl och kan slinka in en flaska wiskey, Spel
Intressen är Nördigt, spel, teknik, dyr öl/wiskey, testa öl/wiskey man aldrig smakat, spel och sport (ishockey ligor och serier, resten av sporterna bara landslag)

Anledningen till att jag blev medlem här är för att hitta SNES homebrews, Hacks, satellaview och liknande till SNES. Så om någon har sådant att Zälja så köper jag gärna dem med Zelda!

Konsoler jag äger! Kan ha missat någon 😞

1 Radofin 1392
2 NES
1 pal SNES och 1 NTSC-u
1 Gamecube
1 N64
1 Mega drive
2 PS1 en är chippad
2 PS2 ej chippade
1 PS3
1 PS4
1 PSP
1 PSvita
1 Xbox One
1 xbox 360
1 Wii
1 Wii U
1 GBA
2 GBA sp (1 zelda sp)
1 GBC
1 New 3DS XL
1 Popeye game & Watch
1 Donkey kong game & Watch
1 Zelda game & Watch
1 Switch
Och en Grym PC-gaming

Tack för mig 🙂
Välkommen!
Låter som att du är en man med rätt intressen 🙂
Vart tvungen att googla vad en radofin 1392 var för något. Kan säga så mycket som att det inte började kittla i köpnerven iaf 😃
Välkommen! 🙂

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Välkommen hit!
Jag ska kolla om jag har något roligt Zeldahack att sälja 🙂
Välkommen!
välkommen in i värmen 😃!
billy skrev:Välkommen hit!
Jag ska kolla om jag har något roligt Zeldahack att sälja 🙂

Jag är intresserad 🙂
snotcrow skrev:Välkommen!
Låter som att du är en man med rätt intressen 🙂
Vart tvungen att googla vad en radofin 1392 var för något. Kan säga så mycket som att det inte började kittla i köpnerven iaf 😃
Hade varit tråkigt om jag hade fel intressen 😉

Måstr säga att det är riktigt kul att visa polarna eller köra på en spelkväll, då den fungerar 100% fellfritt. Har några spel i kartong med bra kvalite, svårt att säga då dem är 40 år 🙂
Välkommen hit! 🙂

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Välkommen till forumet, Vincent!
Välkommen! Imponerande samling 🙂

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in