tjoo!
23 november 2015Senaste svar: 68 visningar12 svar
Tjena!
Att modda är mer ett intresse än något jag faktiskt gör.
Jag önskar att jag moddar mer, men mer än att chippa ett par spelmaskiner har det inte blivit.
Tyvärr har jag insett att jag är alldeles för darrhänt för att löda, vilket är sjukt tråkigt eftersom jag tycker det är så kul.
Jag håller på att försöka bygga en bartop-arkad av en raspberry pi 2, men inte kommit så långt som jag velat.
Allt är inhandlat, men inget är påbörjat.
Jag minns inte hur jag hittade till detta forumet, men säkerligen genom en länk efter att ha sökt på något relaterat till moddning.
Hoppas det är okej att jag hänger här ändå och lurkar lite i bakgrunden 🙂
Att modda är mer ett intresse än något jag faktiskt gör.
Jag önskar att jag moddar mer, men mer än att chippa ett par spelmaskiner har det inte blivit.
Tyvärr har jag insett att jag är alldeles för darrhänt för att löda, vilket är sjukt tråkigt eftersom jag tycker det är så kul.
Jag håller på att försöka bygga en bartop-arkad av en raspberry pi 2, men inte kommit så långt som jag velat.
Allt är inhandlat, men inget är påbörjat.
Jag minns inte hur jag hittade till detta forumet, men säkerligen genom en länk efter att ha sökt på något relaterat till moddning.
Hoppas det är okej att jag hänger här ändå och lurkar lite i bakgrunden 🙂
Välkommen 🙂
Jag vet inte vem snowcrots är som billy snackar om, men snotcrow som tevey pratar om känner jag till 🙂
Precis, kika in på projektdelen då jag precis byggt bartop baserad på RPi 2. Bara att fråga på då jag faktiskt har allt rätt färsk i minnet fortfarande.
Tråkigt att darrhänt ska sätta stopp för ens drömmar/hobby 😞
Jag vet inte vem snowcrots är som billy snackar om, men snotcrow som tevey pratar om känner jag till 🙂
Precis, kika in på projektdelen då jag precis byggt bartop baserad på RPi 2. Bara att fråga på då jag faktiskt har allt rätt färsk i minnet fortfarande.
Tråkigt att darrhänt ska sätta stopp för ens drömmar/hobby 😞
Tackar för välkomnandet!!!
Ska definitivt kika in på projektforumet och kika på vad du byggt snotcrow 😃
Det lär ge mig en hel del motivation till att äntligen påbörja mitt projekt 🙂
Ska definitivt kika in på projektforumet och kika på vad du byggt snotcrow 😃
Det lär ge mig en hel del motivation till att äntligen påbörja mitt projekt 🙂