Bra mall för PAL SNES-box

10 augusti 2015Senaste svar: 5 243 visningar10 svar
Jag hittade denna online nyss, den gör det galet enkelt att snickra ihop SNES-boxar

https://dl.dropboxusercontent.com/u/971 ... 0Stars.pdf

Den utgår från Mario All-stars, men alla lager är riktigt snyggt och enkelt katalogiserade.
Öppnas med fördel i Adobe Photoshop.
ser bra ut
Aynez skrev:enkelt att snickra ihop SNES-boxar

Är denna mall att rekomendera om man är nybörjare? (kommer troligen jobba i PS då det har jag iaf startat förut 😛)

Eller är det bättre att änvända templaten från repro 3D hemsidan?

Är båda mallarna rätt storlek för att skicka till tryckeriet? (tänkte på att i repro3D står det att man skall förstora kartongen innan man publicerar på nätet?)
Båda mallarna är i samma storlek. Så den är bara att skicka till tryckeriet när den är klar. Båda går att öppna och jobba med i Photoshop så det är nog mest en smaksak 🙂

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Att du ska förstora den innan du publicerar den repro 3D har inget med tryck att göra det är enbart för min sida.
Aha! Tack för infon 🙂
Vad kostar det att trycka upp på ett tryckeri?
Där jag och några till här trycker kostar det 100:- i startavgift per motiv sen 20:- per box.
Och där jag trycker (i malmö) så har jag ingen startavgift men de tar inte emot jobb på mindre än 10 ark. Därefter är det volymbaserat, ju mer man trycker desto billigare blir det per ark.
Vart trycker du dina tevey? Själv bor jag i Göteborg
På tryckpunkten i Laholm.

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in