Skrivbord, moddar-arbetsplats?
18 februari 2016Senaste svar: 4 449 visningar11 svar
Tjena, jag ska flytta ner mitt "pojkrum" till nedervåningen och har nu möjlighet att använda väggarna mer för mina prylar. Mitt nuvarande rum är på övervåningen med snedtag som tjyvar åt sig en del höjd.
Hur har ni det hos er, vad har ni för skrivbord etc?
Hur har ni det hos er, vad har ni för skrivbord etc?
Hah, fick ta bort en skärm för att ha plats, så här ser det ut:
Planen är att flytta in skrivbordet i vårt sovrum och sätta upp hyllor ovanför för alla lådor/verktyg
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Planen är att flytta in skrivbordet i vårt sovrum och sätta upp hyllor ovanför för alla lådor/verktyg
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Här borde du hitta lite inspiration 🙂 https://www.modda.se/viewtopic.php?t=253
Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
Tänkte precis ta fram grejer och modda lite .detta är min arbets hörna .jag gömmer I stort sätt allt 😉 verktyg , reservdelar. ... I låsta lådor under bordet.
Jag har två små livliga barn hittar allt 🙂 .
Annars så ser det ut så 😉 .
Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Jag har två små livliga barn hittar allt 🙂 .
Annars så ser det ut så 😉 .

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Llurx#9
Tänkte att lite tips är alltid uppskattat
Köpte billiga papplådor med innerväggar på ikea (Tjena) kostar 19kr st nu för gröna och rosa (vita kostar 29kr)
Och istället för att ha de liggandes så ställde jag upp dem längst med väggen i moddarhörnan
Nu så är det fint sorterat bland donorcartsen och lättåtkomligt 😃!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Köpte billiga papplådor med innerväggar på ikea (Tjena) kostar 19kr st nu för gröna och rosa (vita kostar 29kr)
Och istället för att ha de liggandes så ställde jag upp dem längst med väggen i moddarhörnan
Nu så är det fint sorterat bland donorcartsen och lättåtkomligt 😃!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Bbilly#10
Gött!! 🙂 jag ska sätta in lagerhyllor i mitt förråd i veckan och försöka ha bra ordning bland saker jag ska modda där.
Så har jag verktyg uppe i lägenheten och så fort något ska moddas går jag bara ner till "lagret" och hämtar 🙂
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så har jag verktyg uppe i lägenheten och så fort något ska moddas går jag bara ner till "lagret" och hämtar 🙂
Sent from my iPhone using Tapatalk