Stefan_L

22 augusti 2015Senaste svar: 59 visningar8 svar
Hej, jag heter Stefan Lindberg bor i Västerhaninge (Stockholm) och hittade hit genom mrTentacle som skickade PM på SNDB 🙂

Jag har inte direkt någon större teknisk kunskap men jag kan hantera en lödkolv och är inte rädd att testa andras moddar bara det finns förståeliga instruktioner 😉
Växte upp med C64 och sedan Atari ST, och det var först 2001 (tror jag?) som jag skaffade en konsol (Dreamcast), men visst är det här forumet för datorer också?

Jag höll på ganska mycket med S/PDIF moddar förut och då mest till arkadspel... men testade att S/PDIF modda en SNES också vilket gick bra.
Som sagt jag har en massa arkadspelskretskort, tror det närmar sig 300st nu? Men mitt spelfokus dom senaste 3 åren har dock varit Atari ST eftersom det är en dator jag vuxit upp med.
Här är min sällan uppdaterade websida http://www.ym2149.com/ (ingen direkt mod information där)
Välkommen, kattbilder på siten går alltid hem hos mig 🙂
Välkommen!

Skrivet som hastigast via Tapatalk
Härligt, välkommen!
300 arkadspel? Alltså sånna stora PCBer? I så fall krävs det ju lite plats kan jag tänka mig?

Är vi endast stockholmare här på modda eller? 🙂
Välkommen hit!

Snorcrow: nejdå, jag och Petsson representerar lantisarna 🙂

Skickat från en telefon med en app...så det så
snotcrow skrev:
300 arkadspel? Alltså sånna stora PCBer? I så fall krävs det ju lite plats kan jag tänka mig?

Alla kretskort är inte så stora.. lite blandat 🙂
Lantis! Bah! Jag växte upp här:

Skrivet som hastigast via Tapatalk
Är också uppvuxen i en liten håla. Bara bott i Stockholm i 7 år.
Välkommen hit 😃

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in