snotcrow

18 augusti 2015Senaste svar: 89 visningar18 svar
Tja!

Pelle heter jag, 28 år ung. Bott i stockholm nu i 6 år snart. Ursprungligen från gotland.
Jobbar som Teknisk testare på Thomas Cook(Ving), och stormtrivs med det. För tillfället är jag föräldraledig till grabben som är 1½ år. Dock börjar inskolningen nästa vecka och 7 månaders föräldraledighet är över.

Spelat sen brosan fick en NES och farsan köpte en 386. Så har pendlat mellan PC och konsol gaming genom åren. Nu blir det mest konsol, och då på WiiU samt retro.
Förutom spel växer intresset för att filma och editera. Främst är det editeringen som är rolig, men man behöver ju filma för att få material till det 🙂
Så försöker filma så mycket olika saker som möjligt för att träna och bli bättre på det. Försöker kombinera det med intressen som träning, spelande, Arkadbygge(kommer seperat tråd om det) och många resefilmer/familjefilmer.

Jag reggar mig här för att dels skriva av mig om pågående projekt och kommande som jag har. Och dels för att lära mig något som jag inte har en susning om, vilket är allt som involverar en lödkolv 🙂 Har aldrig hållit i en sån ens.

Ska bli trevligt att titta igenom forumet!

Väl mött
Välkommen! 🙂

Skrivet som hastigast via Tapatalk
Välkommen, kul att ha dig här! 🙂

Ving har sitt kontor vid DNskrapan va? Har en kompis som också jobbar där som webbredaktör (tror jag), Sebbe heter han iaf 🙂
Välkommen, ska bli kul att se arkadbygget 🙂
Välkommen! Jag blev nyfiken på vad det är för tekniska tester du gör 😃

Skickat från min gamla slitna telefon med tapatalk
Tack 🙂

@billyboi: Japp, DNskrapan it is. Känner inte igen på rak arm vem det kan vara. Ska kika på intranätet om 2 veckor och se 🙂
Välkommen in i värmen 🙂
Hej och välkommen!
Tjenare och välkommen!
Tycker samma som Tevey, det ska verkligen bli kul att följa ditt arkadbygge 🙂
Tack tack 🙂
Jag skriver även om det på sndb som säkert några av er har sätt. Men det är en bit kvar till färdigt 🙂