Legenden om Zelda - Links Uppvaknande

24 november 2015Senaste svar: 16 017 visningar54 svar
Som de flesta här vet har jag låtit tillverka några kassetter & kartonger baserade på den svenska romen av zelda 4 (översatt av vår alldeles egna rom raptor).

Tänkte att jag lika gärna kan lägga upp en tråd om det, då de sista kassetterna och kartongerna är på väg hem.

Detta är inget superambitiöst direkt, utan något jag bara gör för skojs skull. Kassetterna är t ex nyproducerade och köpta från kina, och jag spraymålar dem svarta 😉

Alla jag har tagit hem nu är bokade.. men det går nog fler tåg vad det lider.

Uppdaterad patch har Rom Raptor lagt upp här: http://alexanderpaul.se/translations/
Med i .zip-filen finns även en info-fil med instruktioner och cred.

Flyttar tråden till översättningar då den passar bättre där.
Lite bilder nedan. Vissa saker som label kommer förhoppningsvis se bättre ut i framtiden.

Jag printade mina labels hos Thim och är mycket nöjd med dom.
Hoppas jag blir mycket lördag med dem också, eller kanske t.ex fredag.. Eller ännu bättre, tacofredag!

Sent from my iPhone using Tapatalk
billy skrev:Hoppas jag blir mycket lördag med dem också, eller kanske t.ex fredag.. Eller ännu bättre, tacofredag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha damn you autocorrect
Kan tillägga att dessa kassetter innehåller en minimalt uppdaterad version av översättningen. xeorix hjälpte mig att översätta copy/erase samt korrigera några platsnamn. Jag kommer ladda upp patchen snart för de som vill spela detta på emulator.
Kan tillägga att jag eventuellt kommer få något ex över ifall någon här blivit utan.
Va har ni tagit för den?

Skickat från min iPad med Tapatalk
Det är ju superläckert!
Visste inte riktigt om jag kom med i bokade gänget. Men intresserad är jag allt 🙂
Tror Aynez tagit en röding (femhundring) styck.
olsson634 skrev:Va har ni tagit för den?

Skickat från min iPad med Tapatalk

500 för utbölingar, billigare/byteshandel för modda-folk 🙂

snotcrow skrev:Det är ju superläckert!
Visste inte riktigt om jag kom med i bokade gänget. Men intresserad är jag allt 🙂

Tack! Nej, du stod inte med i listan denna vändan 🙂 Men om du frågar rom raptor snällt så går det kanske att lösa 😃 Alternativt om du vill vänta lite så kommer jag nog beställa hem några kassetter till.
Är mitt med denna rundan?
tevey skrev:Är mitt med denna rundan?

Absolut 🙂 Vore ju aningen svinigt av mig att ta emot zelda 1 av dig och sen skita i min ände av bytesaffären 😃
Hehe perfekt 🙂
Rom Raptor skrev:Kan tillägga att dessa kassetter innehåller en minimalt uppdaterad version av översättningen. xeorix hjälpte mig att översätta copy/erase samt korrigera några platsnamn. Jag kommer ladda upp patchen snart för de som vill spela detta på emulator.

Det där med att fixa till Zeldaöversättningar är mitt nya kall 😡
Yey!

PostNord Örebro Östra Bangatan, The item has been redirected to the recipient´s delivery point.

Då får jag ägna dagens lunchrast till att skruva upp kassetter och spraymåla 🙂
Wohoo 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
🙂
NICE!
Aynez skrev:
Tack! Nej, du stod inte med i listan denna vändan 🙂 Men om du frågar rom raptor snällt så går det kanske att lösa 😃 Alternativt om du vill vänta lite så kommer jag nog beställa hem några kassetter till.

Allright! Om raptorn har någon över så köper jag gärna(om du läser det här 🙂 ).
Annars kan jag vänta på en eventuell andra runda!
Hämtat ut kassetterna nu. spelen verkar funka bra 🙂 Tullen rånade mig dock på 500 spänn :O jävla idioter...

Så nu får ni moddare inte lika stor rabatt som jag först hade tänkt.. tyvärr.

De som redan betalt samt de som ska få sitt gratis tänker jag inte ta något extra från, men får nog höja det tänkta modda-priset från 300 till 400. hoppas det är OK

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in