[IKEA] - Tavelhylla Mosslanda [AVSLUTAD]

23 oktober 2015Senaste svar: 4 344 visningar3 svar
Då kommer ännu ett litet ikea hack från min sida.

Eftersom konsolhyllan kommer från IKEA så kan ju inte "kinecthyllan" vara sämre, de små hållarna ovanpå tv apparaterna har jag aldrig tyckt om och att sätta upp en fullstor hylla ovanför TV:n känns lite overkill.

så hur går man tillväga då undrar ni?

Jo gå in på närmsta ikea varuhus alt webben och inhandla en tavelhylla utav de nya modellerna (de är lite djupare än de gamla utgående)
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20291767/#/70292104

Jag köpte mig en hylla som är 115cm bred då jag har kinect till xbox 360 och xbox one samt sensorbar till wii sen finns där även plats för framtida konsoler och dess kameror

steg 1:
Packa upp hyllan

steg 2:
såga ut en springa på baksidan av hyllan där du vill att kablarna ska gå igenom

steg 3:
vänd hyllan 180 grader och skruva upp den där du vill ha den (glöm ej att dra kablage till diverse kameror/sensorer genom springan innan ni skruvar åt ordentligt

steg 4:
sätt dig ner och avnjut ett spel fram tills halo 5 guardians landar 😃

PS kommer snygga till kablaget sen så fort jag har fått mina ersättningstransformatorer (ska ändå in och pilla i allt igen dumt att ha det uppstripat)
Smart! 🙂
#Luxhax smart med att vända uppochner. Då kan man sätta LED slingor lite dolt där bakom.
Indeed it is! 😃 Exakt snotcrow döljs sketabra, sen drar man bara sladden i samma kabelkanal!

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in