Fäst
Chattrummet
24 augusti 2015Senaste svar: 159 143 visningar2422 svar
MmrTentacle#162
vårdar sjuk sambo och har hand om bäbis.
Nu sover grabben, tänkte skära en hög etiketter.
Nu sover grabben, tänkte skära en hög etiketter.
Bbilly#164
Jag smällde ihop datorn på jobbet för några dagar sedan, som varje dag numer så har jag blivit klar med det jag jobbat med i hop om att bebisen ska komma. Denna väntan har även bidragit att vi spenderar typ all vaken tid på kvällarna framför walking dead samtidigt som jag planerar vad jag ska köpa för verktyg, eproms och annat spännande till vårt nyfixade "lillrum" 🙂
Spenderar ingen tid alls vid datorn hemma så får skriva alla inlägg på modda från min iPhone vilket inte alltid är optimalt :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Spenderar ingen tid alls vid datorn hemma så får skriva alla inlägg på modda från min iPhone vilket inte alltid är optimalt :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
MmrTentacle#170
Om vi säger så här.
Jag kommer aldrig skära en zelda swe etikett igen.
Nädå men det är ganska skönt att klara av det ett steg i taget, lödde tex nästan alla mina chip på adapterkort i veckan.
Skrivet som hastigast via Tapatalk
Jag kommer aldrig skära en zelda swe etikett igen.
Nädå men det är ganska skönt att klara av det ett steg i taget, lödde tex nästan alla mina chip på adapterkort i veckan.
Ttevey#171
billy skrev:Cool! Sån som Gaminggrannar visade i ett avsnitt? Vad blev slutsumman?
Japp det är en sådan.
Själv styrkortet gick på 1105kr ink frakt.
Skruvar, skärmar och strömadapter gick på 700kr så 1800kr totalt så ganska dyrt.
Och då fixade jag ramen att montera det i gratis då min sambos pappa kunde fräsa ut den på sitt jobb.
MmrTentacle#179
Så sjukt bra spel, köööööööööööööööööp
Köp till bägge 🙂
Köp till bägge 🙂