Super Mario Maker
18 augusti 2015Senaste svar: 6 728 visningar20 svar
Tänkte kolla hur många av oss som har Wii U och kommer skaffa Super Mario Maker?
Om någon inte vet vad det är så är det ett nytt Mario-spel till Wii U som är som en enda stor level editor för att skapa egna banor i SMB/SMB3/SMW/NSMB-stil.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ZwO09vJAPDs
Jag är så löjligt jäkla taggad för detta! Och tänkte att här om någonstans borde det finnas likasinnade, då folk här har intresse för att skapa saker och dela med sig 🙂
Om några fler av er kommer skaffa det så föreslår jag att vi startar en grupp(antar att det finns någon sådan funktion) där vi delar med oss av banor 🙂
Om någon inte vet vad det är så är det ett nytt Mario-spel till Wii U som är som en enda stor level editor för att skapa egna banor i SMB/SMB3/SMW/NSMB-stil.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=ZwO09vJAPDs
Jag är så löjligt jäkla taggad för detta! Och tänkte att här om någonstans borde det finnas likasinnade, då folk här har intresse för att skapa saker och dela med sig 🙂
Om några fler av er kommer skaffa det så föreslår jag att vi startar en grupp(antar att det finns någon sådan funktion) där vi delar med oss av banor 🙂
Samma här, väljer noga vad jag lägger min tid på nuförtiden..
Repros och EliteDangerous just nu 🙂
Skrivet som hastigast via Tapatalk
Repros och EliteDangerous just nu 🙂
MmrTentacle#11
Gört, himla mysigt spel.
Helt magiskt med Oculus rift.
Demot har rippats och finns att ladda ner.
Helt magiskt med Oculus rift.
Demot har rippats och finns att ladda ner.
AAynez#13
snyggt 🙂
Det där var den första banan jag gjorde tror jag 🙂 Gjorde den inte för att den skulle vara svår, utan det har jag två andra banor som är till för 😉 Kör dem nsäta gång 😛
Sålde av mitt mario maker för att jag inte spelade det längre :/ Men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl köpa det igen så småningom.
Det där var den första banan jag gjorde tror jag 🙂 Gjorde den inte för att den skulle vara svår, utan det har jag två andra banor som är till för 😉 Kör dem nsäta gång 😛
Sålde av mitt mario maker för att jag inte spelade det längre :/ Men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl köpa det igen så småningom.
Ssnotcrow#15
lurx skrev:Måste skaffa wii u snart 😛
Det ska du göra. Mario maker är ett oändlighetsspel 🙂
Aynez skrev:Gjorde den inte för att den skulle vara svår
Haha då vet du vilken nivå jag ligger på 🙂
Tack för att ni gillar det! Det blir nog fler delar.
Haha. Du hade ju jäkligt bra kontroll på simningen där kan man ju lugnt säga. Har du tagit banan ännu?
Ssnotcrow#19
Nej inte fixat simbanan än. Måste revanscha snart :E
Tevey, nu tog jag mig ann en av dina banor:
YouTube video
Tevey, nu tog jag mig ann en av dina banor:
YouTube video