[Xbox 360] Jtag fråga

20 August 2015Senaste svar: 2,296 visningar3 svar
Som överskriften lyder,
jag har klöddat ett par dagar med att jtaga ett gammalt xbox 360 med xenon moderkort.

Jag har äntligen fått ner en kopia på nanden från boxen dock så hittar jag ingen aktiv nerladdningslänk till själva xell imagen till xenon moderkortet.
Är det någon som ligger på en kopia eller vet vart man kan få tag på den så hojta till!

Jag jtagar med hjälp utan löddade kablar direkt på moderkortet och en lpt port på en gammal windows xp burk

Har ni några tips och trix och saker som man ska tänka på så hojta till
Dubbelpost men here it goes,

Har fått ordning på jtag utav konsolen och har nu även fläktmoddat samt x-clamp moddat konsolen då den fick rrod konstant ska fixa bättre och tystare luftflöde guider kommer sen kanske om jag kommer ihåg xD
Snyggt! Jag har beställt hem RGH till min Xbox 360 slim men den modden står lite längre ner på priolistan.
Kan du inte skriva ihop en liten guide eller liknande med stegen för att JTAGa? och länka till sidor du använt dig av.
Jo jag ska försöka tanken var ju att jag skulle fixa det men så blev det lite sena kvällar plus en del frustration och så glömde jag av det!

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in