Nyproducerade skal till spel

7 September 2015Senaste svar: 6,772 visningar19 svar
underbart! tack
🙂 kommer ev. köpa lite SNESskal och se hur de är. Men tror mrTentacle kollade på dessa och skruv ingår ej?
aha jag skulle behöva nes skal isåfall 😛 men det blir framåt något isåfal 🙂
Jag har en sån SNES eu hemma. Fick den dock komplett med skruvar då den användes för en pirat jag köpte från ali. Men det är samma skal i alla fall. Det ser väl ganska ok ut. Original ser bättre ut 🙂

Skickat från en telefon med en app...så det så
Jag letar efter bra ersättningsskal - dom jag har nu är gjorda för Everdrive, men jag har strul med att handla från aliexpress.

NES skal till spel är dock inga problem.
Vad är det som inte funkar för dig på ali?
Lust att dela med dig av vart du köper NES-skal?
tevey skrev:Vad är det som inte funkar för dig på ali?

Dom verkar inte ta Paypal.

billy skrev:Lust att dela med dig av vart du köper NES-skal?

Jag köper från min Everdrive tillverkare - skalen är till EV´s, inget annat då jag inte sysslar med NES repro.
Är på jakt efter skal som är gröna, guld, svarta och vita till SNES (PAL), något som vet om/vart jag kan köpa dessa?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mjo, hittar bara grå PAL skal på aliexpress..

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
billy skrev:Är på jakt efter skal som är gröna, guld, svarta och vita till SNES (PAL), något som vet om/vart jag kan köpa dessa?

Jag är också på jakt efter gröna. Mörkgröna. Hittar inte någonstans :/
Just snes-skal verkar jävligt knivigt att hitta i andra färger än den ack så tråkiga gråa ton vi är vana vid. Har ni testat att kontakta säljarna på ali och frågat om man kan custombeställa andra färger?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Mörkgröna nes-skal letar jag också efter.
De flesta säljare kan specialtillverka men då måste man beställa mängder :p
Jag var sugen på de i guld men rätt dyr frakt. Ska maila och se om det går att ändra på 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Handheldlegend har lite skal nu https://handheldlegend.com/collections/nes

BTW. om någon har planer på att beställa något därifrån så säg till, jag behöver en pocket backlight så kan vi dela på frakten.
Såg det men rätt dyrt jämfört med kinapriser 😛

är eventuellt ute efter 4st frontlight till gbc men hade velat ha knappar också som finns på kitch bent, de har väl backlight också? Funkar det för herrn tro?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Ska åxå beställa ikväll från HHL
Tevey och lurx hur ska vi göra ? Så att det lönar sig ???

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Forsätter denna diskussion i PM så inte tråden blir så off topic

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in