Ztreewox

5 October 2015Senaste svar: 82 visningar13 svar
Hej.

Alexander heter jag 26år och håller till i Göteborg med min sambo och 6 månaders son.
Halkade in här genom att jag köpte boxar av Aynez och blev sugen på att prova på själv, finns säker massa guider om man googlar, men svensk hjälp är ju alltid bra att ha 😉

Inget retrosspelande/amlande just nu på grund av platsbrist hemma, men Halo är en spelserie som står mig varmt om hjärtat, så om jag köper spel så är det inom denna serie.
Som jag beskriver mig på SNDB: Retrointresserad Halosamlare.

Hoppas kunna få den hjälp jag söker angående boxar och design av dem, men förhoppningsvis kanske man kan lyckas modda någon konsol tack vare detta forum.
Har även planer på att bygga in en RetroPie (raspberry pi 2) i en välkänd konsol låda, får se när denna moddningen blir av, kanske till och med en guide.

Edit: Då jag jobbar som maskiningenjör/konstruktör kommer jag förhoppningsvis kunna få användning av 3D-skrivaren på jobbet under mina kommande moddningar.

MVH
Alexander
Välkommen! 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Hjärtligt välkommen ska du vara! Och tack för en presentation, allt blir så mycket mer personligt då 🙂
Hoppas du ska hitta de du söker här 😉
Välkommen in i värmen!

Vad trevligt med fler halointresserade medlemmar!

Taggad på Halo 5 nu hoppas jag 😃?

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Toppen presentation 🙂
Välkommen!
lurx skrev:Välkommen in i värmen!

Vad trevligt med fler halointresserade medlemmar!

Taggad på Halo 5 nu hoppas jag 😃?

Tack alla!

Jo då, Halo 5 ser riktigt bra ut, bättre än 4an!
Själv?

Dock så längtar Halosamlaren mer än Halospelaren, det kan bero på att det finns en liten herre i huset nu för tiden som tar upp all ledig tid 😉
Dags att döpa om forumet till nördpappor? 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Jag tror visst de 🙂 mvh skriver med en hand samtidigt som en treveckors sover på min arm
Hertzig willkommen!
Alltid kul med likasinnade!