Presentation av segasonic

3 December 2015Senaste svar: 115 visningar14 svar
Hej!
Köpte nyligen ett exemplar av Legenden om Zelda - Links uppvaknande av Aynez och såg Modda.se på kartongens baksida, tänkte därför att det kunde vara intressant att titta förbi.
Ser att många kända användarnamn hänger här redan!

Översatta spel är nog det jag tycker är mest intressant, speciellt att spela dem. Någon erfarenhet av att översätta själv har jag inte, men med lite tur kanske jag lär mig något i era trådar här 😃

Förresten, har ni ingen marknadsavdelning?

Over and out!
Välkommen hit 😃
Vi har en matknadsavdelning, och den kommer du alldeles strax komma åt också. Allfader Billy måste bara lägga till dig i rätt grupp nu efter att du gjort en presentation av dig själv 🙂

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Välkommen!
Välkommen segasonico! 🙂
Välkommen
Välkommen segasonic 🙂!

Välkommen! 🙂

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Välkommen hit!
Hoppas du ska lära dig något moddningsrelaterat, eller kanske bidra med hjälp till att översätta spel 🙂
Tack för det varma välkomnandet!
Har redan börjat översätta lite i SMB för skojs skull, fungerar bra! 😃
Vad kul att höra att det är på gång lite smått segasonic!

Skapa en projekttråd när du känner dig redo, vi hjälper mer än gärna till allihop 🙂

FYI jag har kommit i kontakt med ett jättebra tryckeri nere malmö som kan hjälpa till med allt som man skulle behöva för ett reprospel tex box, etikett, manual ja you name it (dem gör allt mitt)

Jag ska se till att Mr Sonic får tillgång till projektavdelningen också!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bra att känna till, lurx! Malmö är ju jädrans nära ifall ett besök på tryckeriet skulle bli aktuellt i framtiden 🙂

Fina fisken, billy!
Välkommen! Links Uppvaknande DX är min tio år gamla översättning som äntligen släppts i fysisk form. Håller för närvarande på med Final Fantasy VI som bör bli klart inom de närmaste månaderna.
Tack!
Då har du varit med ett tag med andra ord!
Ser fram emot FFVI 🙂
Eller snarare så har jag varit borta ett väldigt bra tag 🙂 Gjorde comeback i somras. Scenen blev intressant igen nu när det finns möjlighet att producera fysiska exemplar av översättningarna.

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in