11 August 2015Senaste svar: 68 visningar13 svar
Försöker ladda upp en profilbild, samma som på sndb. Får felmeddelande "måste vara mellan 0-6 kb"

Låter snålt eller gör jag fel?

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Nej jag fick upp samma felmeddelande, så jag hårdkomprimerade min bild i Photoshop och sparade med minsta möjliga filstorlek 😃 Men ja, det känns som att det borde finnas någon inställning som ökar maximalt tillåtna storlek, billy får kika på det
Jag fick dra min genom save for Web i Photoshop, då klarade sig Lonk på 5kb ^^
Jag behöver fixa en todolist nu för forumet känner jag 🙂 för det är klart vi behöver avatarer, hur känner vi annars igen varandra på RSM och liknande tillställningar? 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mig skulle ni känna igen. Jag ser ut nästan exakt som på min avatar 🙂
Aynez skrev:Mig skulle ni känna igen. Jag ser ut nästan exakt som på min avatar 🙂

Jag mee
Hah! Du ser ut som en rysk partyboygangster på den där bilden!

Skickat från min gamla slitna telefon med tapatalk
Ändrade till 150kb, klarar ni er på det? Eller får vi nöja oss med ryska partyboygangsters? 😉

Ja 150 borde vara lugnt, borde skapa en tråd med feedback/frågor om forumet så är allt sånthär samlat i en tråd

Sent from my Nexus 9 using Tapatalk
Verkligen! Blev inte min avatar väldigt suddig?

Jo, förjävligt suddig!

okej då, dom dagarna är förbi för länge sen.
Bilden är rätt suddig faktiskt
Oh noes! Självklart var ju rysk partyboygangster en komplimang och inget annat 🙂

Nu börjar jag ju känna press här att ha en bild på mig själv. Ska se vad jag kan skrapa fram.. Vill ju inte skrämma er allt för mycket.

Sådär då, inte längre suddig! 🙂

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in