Önskelista för 2017
9 January 2017Senaste svar: 62 visningar7 svar
Nytt år med allt vad det innebär!
Forumet har som bekant tappat lite gnista och jag tänkte fråga om det är något som jag (eller andra) kan göra åt saken? 🙂
Så, vad önskas?
Min tid är knapp, just nu är jag på långresa, ni med småbarn vet hur lite tid man har i vardagen samt en eventuell flytt väntar i år för min del.
Men med det sagt, alla önskningar är tillåtna 🙂
Förslag:
- Uppgradering av forumets programvara samt plugin för tapatalk (ska göras).
- installera spamskydd (ska göras).
- muggar med moddaloggan 🙂
- flera samlingstrådar (målet vore ju att ha en per konsol)
- en samlad butik eller liknande för produkter skapade av användare (kommer ta rätt lång tid att fixa dock)
- en form av butik/länksamling av produkter för moddning (chip, lödverktyg, adapters, osv).
- youtube, har varit uppe på tapeten förut. Jag har två videos jag inte velat släppa ännu men kan direkt säga att det är för tidskrävande för min del att underhålla. Om ni användare vill hjälpa till och bidra med material så vet ni vart jag finns 🙂
Skicka gärna mer förslag! Vad ska vi göra för att modda återigen ska vara det bästa komplementet till morgonkaffet?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Forumet har som bekant tappat lite gnista och jag tänkte fråga om det är något som jag (eller andra) kan göra åt saken? 🙂
Så, vad önskas?
Min tid är knapp, just nu är jag på långresa, ni med småbarn vet hur lite tid man har i vardagen samt en eventuell flytt väntar i år för min del.
Men med det sagt, alla önskningar är tillåtna 🙂
Förslag:
- Uppgradering av forumets programvara samt plugin för tapatalk (ska göras).
- installera spamskydd (ska göras).
- muggar med moddaloggan 🙂
- flera samlingstrådar (målet vore ju att ha en per konsol)
- en samlad butik eller liknande för produkter skapade av användare (kommer ta rätt lång tid att fixa dock)
- en form av butik/länksamling av produkter för moddning (chip, lödverktyg, adapters, osv).
- youtube, har varit uppe på tapeten förut. Jag har två videos jag inte velat släppa ännu men kan direkt säga att det är för tidskrävande för min del att underhålla. Om ni användare vill hjälpa till och bidra med material så vet ni vart jag finns 🙂
Skicka gärna mer förslag! Vad ska vi göra för att modda återigen ska vara det bästa komplementet till morgonkaffet?
Sent from my iPhone using Tapatalk
En klistrad tråd med länkar till alla översättningspatchar (och program, boxar, manualer etc.) som användare här kan tänka sig att dela med allmänheten.
Roms kanske vi bör skippa av lagmässiga skäl, men en lista på de program användarna här rekommenderar kanske skulle kunna vara något.