Kom ihåg mig funktionen?

8 August 2015Senaste svar: 126 visningar13 svar
Bara jag som måste logga in varje gång?
som tur är kommer chrome ihåg anv/lösen så det är väl inget stort bekymmer.
Det är något jag stör mig på också. Samma på sndb. Ska se om jag kan hitta någon lösning
hmm, på sndb fungerar det för mig
La också märke till det. Klickar jag på loggan så loggas jag ut 😛
Kom ihåg mig funkar inte för mig heller.
Hade också uppskattat om man kunde trycka på loggan för att gå till start utan att loggas ut.
Jag hade uppskattat att den funkade som andra sidor och sparade allt i en cookie 🙂 ska verkligen ta en titt på detta snart för det är frustrerande som tusan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tack billy :-)
Det var lite fel inställt bland cookies, den stod fortfarande på en lokal ipadress. Kan något prova och se om det är löst? 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
verkar som det är löst! 😃
det funkar inte för mig, räcker att man trycker på "hem" i raden "Hem » Forumindex » Modda.se » Forumet" så loggas jag ut

EDIT: never mind, nu loggas jag helt plötsligt inte ut när jag trycker "hem"
Jag får samma fel. Jag loggas ut om jag klickar på loggan överst på sidan för att återgå till forumets huvudsida, men så länge jag lämnar "Kom ihåg mig" ikryssat så verkar allt funka.
Den är svajig för mig, ibland loggas jag ut mer eller mindre direkt, ibland kan jag hålla mig inloggad i flera dagar 🙂
Jag tror att detta har att göra med att jag använder www.modda.se och ni använder modda.se?
Jag skall forska vidare och se om jag kan lösa detta på något vis.
hmm om jag öppnar www.modda.se och försöker logga in så kastas jag tillbaka till logga in rutan igen. men det funkar med modda.se....?

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in