Halo 5 Guardians limited edition Xbox one/limited collectors edition

18 August 2015Senaste svar: 17,395 visningar65 svar
Ville bara meddela att mediamarkt är den ända butik i sverige som har valt att ta in Halo 5 Guardians boxen så vill ni ha den får ni ta förboka 🙂

4990kr går den för!

http://www.mediamarkt.se/mcs/product/_MICROSOFT-Xbox-One-Halo-5-Edition-inkl-Halo-5-Guardians-Limited-Edition-1-TB,90952,2292484.html?langId=-16
Hm, så, en av de där kartongerna är alltså bara spelet?! Satan vad stor. Måste väl prova något av Halospelen snart för att se vad grejen är :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
billy det har du rätt i, spelet i den högra och konsol i den vänstra 😉
Its a mother f*cking halo christmas today :\')

Bildbombar sen nu ska jag skicka iväg det dubbla exemplaret av halo 5 ^^

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Nice! Har bokat samma setup, förutom att jag även har en extra limited bokad vid sidan av. Dock känner jag att jag borde köpt en extra Locke kontroll för att verkligen få med allt! (bara för den snygga lådans skull)
btw, snyggt soffbord! Moddat ett par EU pallar?
Ojoj du är ju en värsting du med herrn! Kul att träffa på en likasinnad 🙂 haha äsch masterchief controllen ska det vara synd att dem inte gjorde ett grönt xbox det hade varit klockrent! Ungefär så som halo 3 boxen o.O favoriten hittils ^^

Jajamen damen ville ha och jag fick fixa iordning bordet!

Jag trodde jag var ensam med mitt Halo samlade, så kan bara instämma att det är kul att hitta likasinnade!
Tyvärr ligger hela samlingen (tappat räkningen på antalet flyttlådor) i ett förråd hos svärmor, i väntan på större boende.

Japp, Halo 3 är ruggigt läcker, även Halo 2 (den blå transparanta).
Får bara hoppas att den där Locke inte är med i spelet för mycket, jag giller vår gröne riddare 😉

Haha, ja det måste ju passa in här på forumet med, det är ju trots allt ett soffbord till spelsoffan ^^
True that! Men den snyggaste original boxen är dock den gröntransparanta som jag hade velat ha som halo 2 version egentligen men blått är snyggt det med ^^

Samma här o.O master chief ska det vara inte någon grå kille med blått visir :/

Haha det är det faktiskt inte ;P det är vardagsrumsbordet på ovanvåningen nere i källaren finns en brun skinsoffa och vanligt soffbord som skriker gaming ^^ haha

Crap!
Tyvärr tyckte någon på Posten att det var bra ide att slänga mitt paket i backen, så håller på och roddar en segdragen process med MediaMarkt/Posten för att försöka få hem en ny konsol och MC kontrolls tills på måndag.
Men var på GameStop igår, så den lådan mår bra hemma iaf 🙂
Dock så fick jag reda på att "standard" limeted edition kommer innehålla skiva, så den kunde jag inte hämta 😛
Mediamarkts kundtjänst hade jag att göra med för några år sedan det var en mardröm. Hoppas för din skull att dom har blivit bättre.
Till en början var Mediamarkts kundtjänst bra, men när jag väl blev kopplad till "fraktskade"avdelningen försvann den bra kundtjänsten.
Deras slutsats var mer eller mindre "kartongen är till för att skydda, testa konsolen och fungerar den inte så får du självklart returnera annars får du behålla din kvaddade låda utan att få tillbaka pengar, då en kvaddad låda inte går som fyndvara"

Lösningen kom dock igår, jag begav mig till den fysiska butiken, där gick det bra att lämna tillbaka både konsol och kontroll, utan problem!

Så nu ligger en ny order och hoppas att Posten sköter sig denna gången, dock så tänker jag inte beställa kontrollen från MM, den får Webhallen levera istället, så slipper man sponsra dem 😉
Skönt att höra! Om den bara är till för att skydda så kan man ju lika gärna bara skicka i en brun kartong.
Finns väl en anledning varför man designar boxarna 🙂
Exakt! 😃
har varit lite off här de senaste dagarna xD drygt att höra med boxen :/ och nej dem är så mycket mer än bara till för att skydda :O!!

mitt fysiska exemplar skickades idag från microsoft sverige så håller tummarna att jag får det till mig på måndag/tisdag någonting ^^
Indeed!

Så du skippar att köra nedladdat och satsar på skiva?
Undra om det är någon special skiva eller om det är standard spelet?
jajamen äger typ inga digitala spel förutom super meatboy 😛

blev faktiskt lite smått ledsen i ögat när det utannonserades att det skulle vara digitalt med i boxarna men men det gick att åtgärda iallafall ^^

Det får vi allt se vad det blir för något!! de skickar med de andra koderna vid sidan om också så man förlorar inget på det förutom att jag förmodligen inte kan spela den 27:e 00.00 utan får vänta tills posten kommer den dagen (om jag inte har tur och får skivan redan den 26:e) 😛
Lurx, något nytt angående skivan som du har "beställt"?
Standard spel eller något special? 🙂
nope den skickades tidigt i fredags men sen får vi se när den kommer hem, hoppas på imorgon så jag får den som alla andra vanliga dödliga 😉 fick du ditt xbox one idag btw?
Yes!
En liten liten tryckskada på ena hörnet, men det får jag köpa, det ser bättre ut än de lådorna som har plastband på sig i de fysiska butikerna.
Så den står och tuggar för fullt för att få ner spelet tills imorgon, satan så stort det är 😛
Haha göttmos!

DHL knackade på på dörren nyss och det var ett helt vanligt halo5 examplar som man fick 🙂

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in