Lurx till sthlm 25/4-26/4
23 February 2016Senaste svar: 8,336 visningar27 svar
Tjenare grabbar!
Jag ska upp till stockholm på lite SQL kurser och kommer övernatta på hotell 4-5/4 och tänkte bara kolla om någon var sugen på att ses en vända,
kanske käka en bit på kvällen eller så 😛?
Detta är en måndag-tisdag så inte de roligaste dagarna på veckan men jag är på plats och jag är skyldig tentaceln en öl, ni kan räkna ut resten själva!
Jag ska upp till stockholm på lite SQL kurser och kommer övernatta på hotell 4-5/4 och tänkte bara kolla om någon var sugen på att ses en vända,
kanske käka en bit på kvällen eller så 😛?
Detta är en måndag-tisdag så inte de roligaste dagarna på veckan men jag är på plats och jag är skyldig tentaceln en öl, ni kan räkna ut resten själva!
Åh nice! Jag träffas gärna 🙂
ROQ med "Hey sthlm" är ju inte så dumt om vi vill lyssna på hårdrock och lira arkad. Maten är som väntat fish\'n chips och burgare typ 🙂
Annars finns det ju en uppsjö av annat skoj om vi bara ska sitta ner och snacka skit och dricka/äta gott. Ska se om jag kan komma på något.
ROQ med "Hey sthlm" är ju inte så dumt om vi vill lyssna på hårdrock och lira arkad. Maten är som väntat fish\'n chips och burgare typ 🙂
Annars finns det ju en uppsjö av annat skoj om vi bara ska sitta ner och snacka skit och dricka/äta gott. Ska se om jag kan komma på något.
Jag vet inte om jag kommer vara i Stockholm då (funderar lite smått på en utlandsresa), men är jag i Stockholm är jag givetvis på. ROQ är nice, och även väldigt nära mig 😃
Llurx#11
Jag hoppas verkligen det - blev lite frågetecken i fredags pga lite avhopp bland deltagarna (bara vi tre kvar från vårt företag -.-\'). Får besked idag hur det blir, i värsta fall skulle vi flyttas till nästa utbildningstillfälle 25:e - 26:e april 😛
Llurx#14
Såja grabbar det har då blivit ändrat pga för få deltagare i sista stund -.-\'
Fick mina sista bekräftelser på mail nu. Flyg, hotell mm allt är flyttat till den 25-26 detta ät också en måndag-tisdag, hemskt ledsen för det här men vill ni köra få istället så är jag lätt på 🙂
Vad ska man göra på jobb nu två helt oplanerade dagar o.O?
@snotcrow: haha jag har ingen aning om vad du snackar om xD men det ska bli skönt att lära sig det här också.
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Fick mina sista bekräftelser på mail nu. Flyg, hotell mm allt är flyttat till den 25-26 detta ät också en måndag-tisdag, hemskt ledsen för det här men vill ni köra få istället så är jag lätt på 🙂
Vad ska man göra på jobb nu två helt oplanerade dagar o.O?
@snotcrow: haha jag har ingen aning om vad du snackar om xD men det ska bli skönt att lära sig det här också.
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
MmrTentacle#20
Ja! Jag kommer, ska bara förankra det med bäbismamman
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk