Fäst
Chattrummet
24 August 2015Senaste svar: 159,142 visningar2422 svar
Ttevey#148
Testade sätta upp en tictail shop, väldigt enkelt och smidigt men ett problem är att man kan inte ställa in så att en kund bara kan köpa 1 av en produkt, så någon skulle kunna gå in och köpa alla och det är ju inte så kul när man gör en limiterad upplaga av något.
MmrTentacle#152
Asså, du har råkat ställa böckerna i färg ordningen, OCD much? 😃
Skrivet som hastigast via Tapatalk
Skrivet som hastigast via Tapatalk
Bbilly#159
Hey! Vad händer idag då? Man har blivit bra bortskämd de senaste veckorna här med massor av poster och nu har det stått stilla flera timmar 😛
Jag har, som vissa säkert sett, lagt in lite romhacks och översättningar.
Tänkte att det var ett bra sätt för andra att hitta något kul spel att göra en repro av 🙂 och att försöka ha med så mycket info som möjligt i trådarna om vad som behövs för att bygga en repro.
Jag har, som vissa säkert sett, lagt in lite romhacks och översättningar.
Tänkte att det var ett bra sätt för andra att hitta något kul spel att göra en repro av 🙂 och att försöka ha med så mycket info som möjligt i trådarna om vad som behövs för att bygga en repro.
Ssnotcrow#160
Klockrent att du lagt in översättningar och hacks likt sndb. Då kanske man får upp ögonen för något man inte kände till tidigare.
Ja mycket postande har det blivit. Jag har läst allt ni skrivit utan att förstå det mesta 🙂
Kändes som att du gjorde en bra grej billy att starta detta forumet. Det hade inte riktigt passat på sndb i den detalj som ni skriver.
Nu är jag på väg hem och ska packa till GÅS som är imorgon. Ska bli sjukt skoj 🙂
Själv då?
Ja mycket postande har det blivit. Jag har läst allt ni skrivit utan att förstå det mesta 🙂
Kändes som att du gjorde en bra grej billy att starta detta forumet. Det hade inte riktigt passat på sndb i den detalj som ni skriver.
Nu är jag på väg hem och ska packa till GÅS som är imorgon. Ska bli sjukt skoj 🙂
Själv då?