Fäst
Chattrummet
24 August 2015Senaste svar: 159,140 visningar2422 svar
MmrTentacle#122
Är irri på att folk inte läser sina pm på sndb, kommer inte sälja via forum igen, alldeles för mycket administration.
Hälften glömmer att skicka sina adresser, en på fyra läser inte ens sina pm..
Skrivet som hastigast via Tapatalk
Hälften glömmer att skicka sina adresser, en på fyra läser inte ens sina pm..
Bbilly#124
Jag börjar varje morgon med frulle, en kopp kaffe och läsa på lite forum och förvånas än idag vilka underliga människor de finns.
Girigheten är nog värst, och alla flamewar + hat... Sen kommer man hit och känner värmen 🙂
Just nu kodas det för fullt, knåpar på inköpslista för lite eproms och dylikt. Väntar på att bebisen ska komma..
Girigheten är nog värst, och alla flamewar + hat... Sen kommer man hit och känner värmen 🙂
Just nu kodas det för fullt, knåpar på inköpslista för lite eproms och dylikt. Väntar på att bebisen ska komma..
MmrTentacle#126
Har kört med Etsy ett tag, funkar ganska bra, lite begränsat när det gäller porto bara.
Hur är tictail, sett ganska många som använder det?
Hur är tictail, sett ganska många som använder det?
AAynez#129
billy skrev:Jag börjar varje morgon med frulle, en kopp kaffe och läsa på lite forum och förvånas än idag vilka underliga människor de finns.
Usch. Var hittar du sånna jobbiga typer? Något politik-forum?
Modda har bra stämning. Kommer det hit något troll så tycker jag vi skickar ut denna lika snabbt 🙂
Tictail lät spännande. Har handlat från etsy en del och tycker det är väldigt smidigt. Det var så jag hittade Tentekelns shop.
MmrTentacle#131
Ha!
Försök googla nått barn relaterat utan att hamna på familjeliv, den sidan är typ som det värsta av 4chan kombinerat med flashback..
Försök googla nått barn relaterat utan att hamna på familjeliv, den sidan är typ som det värsta av 4chan kombinerat med flashback..
AAynez#133
Billy, Ja Loading kan bli jobbigt.
Haha.. familjeliv. Fattar inte hur det kan vara sveriges näst största (eller vad det är) forum. Hur jävla mycket kan man vilja prata med massa främlingar om sin familj? Var det inte det som bloggen uppfanns för? 😃 Man kommer ju dit vad man än googlar på. Lovar att man skulle komma till familjeliv om man googlade "Ont i pungen efter att min chef bajsat mig i ansiktet" 🙂
Haha.. familjeliv. Fattar inte hur det kan vara sveriges näst största (eller vad det är) forum. Hur jävla mycket kan man vilja prata med massa främlingar om sin familj? Var det inte det som bloggen uppfanns för? 😃 Man kommer ju dit vad man än googlar på. Lovar att man skulle komma till familjeliv om man googlade "Ont i pungen efter att min chef bajsat mig i ansiktet" 🙂
Ssnotcrow#134
Hahha familjeliv 🙂 Där man kan ställa en fråga om typ "Mitt barn har utslag på magen". Och svaren som kommer är "Du är en dålig förälder". "Så här är det för alla barn för att mitt har haft så och alla är likadana"
Ja sjukt forum helt enkelt 🙂
Håller med om att detta forumet är riktigt skön stämning i. Ingen onödig negativ kommentar alls. Det är sällsynt på forum 🙂
Ja sjukt forum helt enkelt 🙂
Håller med om att detta forumet är riktigt skön stämning i. Ingen onödig negativ kommentar alls. Det är sällsynt på forum 🙂
Bbilly#138
Haha noooo please don\'t leave us!
Sådär lagom kul att gå till jobbet i morse i regnet men rätt härligt att sitta med en kopp kaffe på kontoret och morgonsurfa lite 🙂
Om 2 (?) dagar släpps Brothers till PS4, har aldrig spelat originalet men hört mycket bra om det.
EDIT:
Google säger:
"It will be released digitally on August 12 and will see a physical release on September 1 in North America and September 4 in Europe"
Webhallen och Ginza säger: 11 september.
Sådär lagom kul att gå till jobbet i morse i regnet men rätt härligt att sitta med en kopp kaffe på kontoret och morgonsurfa lite 🙂
Om 2 (?) dagar släpps Brothers till PS4, har aldrig spelat originalet men hört mycket bra om det.
EDIT:
Google säger:
"It will be released digitally on August 12 and will see a physical release on September 1 in North America and September 4 in Europe"
Webhallen och Ginza säger: 11 september.
MmrTentacle#139
Brothers a tale of two sons?
Hövva grät som ett barn på slutet...
Hövva grät som ett barn på slutet...