Fäst
Chattrummet
24 August 2015Senaste svar: 159,138 visningar2422 svar
MmrTentacle#102
Var försiktig bara, har det gått lång tid kan metallen va riktigt svag, hade en fjäder som nästan rök med 🙂
Skrivet som hastigast via Tapatalk
MmrTentacle#104
Bra utrymme! Hade inglasad balkong i förra lägenheten tyvärr inte längre.
Blir det ett full stort kab?
Blir det ett full stort kab?
MmrTentacle#111
Trött nå jävulsk, men det går nog över snart. Ska träffa billy i stan idag, det blir kul 🙂
Det ser ut som det blir en familjetripp till RG i slutet av september, är det några fler som ska dit?
Det ser ut som det blir en familjetripp till RG i slutet av september, är det några fler som ska dit?
MmrTentacle#113
Coolt! Bygger man fortfarande rena appar eller är det mest html5 portaler?
MmrTentacle#116
Gött!
Känns som det mesta bara är webbportaler nuförtiden, typ tradera appen.
Det är väl rätt smart antar jag, enkelt att uppdatera för alla plattformar samtidigt
Känns som det mesta bara är webbportaler nuförtiden, typ tradera appen.
Det är väl rätt smart antar jag, enkelt att uppdatera för alla plattformar samtidigt
Llurx#117
Mår skitbra! Sitter ute hos kund med en skrivare som "vägrar" funka men den går som en klocka när jag är här! Är det inte typiskt, magic fingers 😉
Vill bara hem och dra kabel i konsolhyllan -.-\' well well den som väntar på något gott!
Hur mår vi själva aynez?
Vill bara hem och dra kabel i konsolhyllan -.-\' well well den som väntar på något gott!
Hur mår vi själva aynez?
Ssnotcrow#119
Jag ska till RG också. Blir mitt tredje. Blir kul att träffa er då!
Skrivare är väl det med sämst kvalité i denna värld. Eller "lider" de av samma fel som glödlampor? Att de är tillverkade på så sätt att gå sönder efter ett tag?
Har precis lämnat grabben på dagis för första gången. Sjukt konstigt. Bara att titta på mobilen hela dagen helt enkelt.
Får nog ta och jobba på arkadmaskinen så man kan tänka på något annat 🙂
Skrivare är väl det med sämst kvalité i denna värld. Eller "lider" de av samma fel som glödlampor? Att de är tillverkade på så sätt att gå sönder efter ett tag?
Har precis lämnat grabben på dagis för första gången. Sjukt konstigt. Bara att titta på mobilen hela dagen helt enkelt.
Får nog ta och jobba på arkadmaskinen så man kan tänka på något annat 🙂
Llurx#120
Det är inte vanliga hederliga skrivare som "alla" kan pilla i utan det är plastkortskrivare en hel del kan gå fel tex och korten smälter fast och då står det stopp det är ett vanligt paperjam men med kort. Efter semestrarna är det dock kaos brukarna har glömt allt (likadant varje år) så är det bara att köra runt rengöra och förklara ännu en gång + en hel del kaffe och goa skratt såklart för de har experten på plats 😉
Hoppas det går bra idag med sonen, jag kommer köra inskolning jag med men om dryga 5månader.
Hoppas det går bra idag med sonen, jag kommer köra inskolning jag med men om dryga 5månader.