Fäst

Chattrummet

24 August 2015Senaste svar: 159,138 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Det går alldeles kalasbra att logga in här genom browsern.

Haha okej. Ska testa 🙂 Har en fjärrkontroll till digitalboxen som också har gått samma öde till mötes.
Var försiktig bara, har det gått lång tid kan metallen va riktigt svag, hade en fjäder som nästan rök med 🙂

Skrivet som hastigast via Tapatalk
Här är min workstation.
Jag satte ihop de 2 första bitarna(botten och bakstycket) på arkadbygget igår. Hålet som syns på bakstycket är till en lucka.
Bra utrymme! Hade inglasad balkong i förra lägenheten tyvärr inte längre.

Blir det ett full stort kab?

Ja det är schysst med inglasad balle faktiskt. Men att såga MDF där ute gör ju att jag kommer få städa i många timmar sen när jag är klar. Ser knappt ut längre för allt damm 🙂

Det blir en bartop, 2 player. Med 19“ skärm.
Llurx#106
Nej ska inte behövas någon lödning alls det är bara att ta bort det som har läckt mha batterisyra rengöring för bilar alt vinäger och en hårdare borste

Edit: sent svar såg jag xD
Llurx#107
Vad dumt det blev med en clapper i källaren när man hammrar och sågar -.-\'
Haha! XD

Haha underbart 🙂

Btw: fick tapatalk att funka igen med modda. Fick ofölja sen följa igen. Skit tapatalk!
AAynez#110
God morgon, modda! Hur mår vi idag?
Trött nå jävulsk, men det går nog över snart. Ska träffa billy i stan idag, det blir kul 🙂

Det ser ut som det blir en familjetripp till RG i slutet av september, är det några fler som ska dit?

Bbilly#112
De blir kanonkul! 🙂
Bestämmer mig dagarna innan om jag åker till RG eller ej. Men de vore svinkul!

Har demo idag av en ny app jag knåpat lite på, ska bli spännande och se vad beslutsfattarna tycker!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Coolt! Bygger man fortfarande rena appar eller är det mest html5 portaler?

AAynez#114
Jag ska till RG 🙂 Sen vet jag inte riktigt när eller med vem, men det löser sig. Tror jag åker dit hyfsat tidigt med en polare som jag brukar åka på nörd-grejer med 🙂

Oooh, bro-date på stan 🙂 Jag önskar er en trevlig stund 😃
Bbilly#115
Html5 wtf? Aldrig! 😛 haha. Nä men jag tycker upplevelsen blir bättre om man kör native. Och det är roligare koda också 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gött!
Känns som det mesta bara är webbportaler nuförtiden, typ tradera appen.
Det är väl rätt smart antar jag, enkelt att uppdatera för alla plattformar samtidigt

Llurx#117
Mår skitbra! Sitter ute hos kund med en skrivare som "vägrar" funka men den går som en klocka när jag är här! Är det inte typiskt, magic fingers 😉

Vill bara hem och dra kabel i konsolhyllan -.-\' well well den som väntar på något gott!

Hur mår vi själva aynez?
AAynez#118
Jo då jag mår fint! Lite trist att det är måndag bara. Skulle behöva hitta ett nytt jobb :/

Hah! Sådär är det ju alltid. Så fort man ska visa hur dåligt något är så funkar det klockrent

Skickat från en telefon med en app...så det så
Jag ska till RG också. Blir mitt tredje. Blir kul att träffa er då!

Skrivare är väl det med sämst kvalité i denna värld. Eller "lider" de av samma fel som glödlampor? Att de är tillverkade på så sätt att gå sönder efter ett tag?

Har precis lämnat grabben på dagis för första gången. Sjukt konstigt. Bara att titta på mobilen hela dagen helt enkelt.
Får nog ta och jobba på arkadmaskinen så man kan tänka på något annat 🙂
Llurx#120
Det är inte vanliga hederliga skrivare som "alla" kan pilla i utan det är plastkortskrivare en hel del kan gå fel tex och korten smälter fast och då står det stopp det är ett vanligt paperjam men med kort. Efter semestrarna är det dock kaos brukarna har glömt allt (likadant varje år) så är det bara att köra runt rengöra och förklara ännu en gång + en hel del kaffe och goa skratt såklart för de har experten på plats 😉

Hoppas det går bra idag med sonen, jag kommer köra inskolning jag med men om dryga 5månader.
FöregåendeSida 6 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in