Fäst

Chattrummet

24 August 2015Senaste svar: 159,127 visningar2422 svar
Det här var en tråd som saknades, den självklara chatt-tråden 😃 Ordet är fritt! Säg god morgon, fråga hur vädret är runt om i vårt avlånga land, berätta om dagens planer, tipsa om spel eller verktyg. You name it!
Bra där!
Här blir det promenad till bandhagen för att köpa surdegsbröd och sväng förbi djuren i bandängen på vägen.

Skrivet som hastigast via Tapatalk
Funderade ett tag på att gå dit med grabben faktiskt. Har gått några gånger till hökarängens parklek och glott på djuren.

Idag är sista dagen kan man säga på föräldraledigheten utan "måsten". Imorgon börjar inskolningen, och nästa vecka börjar man jobba igen sen januari. Kommer bli konstigt 🙂
Bodde också i högdalen i 2 år innan, det bästa var närheten till skateparken 🙂
Och där kom den! 😛 Och börjas med barnsnack och surdegsbröd, varför inte?
Helgen har spenderats med att köpa lite bebisprylar, snart är det dags.. Just i detta nu laddar jag upp favicons och ska ändra lite i temat så de faktiskt används också 🙂
Hehe, chattråd är oundvikligt på ett forum 🙂

Btw, i.o.m detta fourmet har jag varit tvungen att skriva "www" på säkert 5 år. Modda.se leder till något annat 🙂
snotcrow skrev:Modda.se leder till något annat 🙂

Är det sant? Inte för mig? Kommer du till en landningssida för lovemusic.se?
billy skrev:
Är det sant? Inte för mig? Kommer du till en landningssida för lovemusic.se?

Ja precis så 🙂
Jag måste också skriva www.
Annars kommer jag som du säger till lovemusic 🙂

Skickat från en telefon med en app...så det så
Ja, varför inte? Har varit "ledig" sen maj, standard promenaden är en åtta mellan högdalen och bandhagen.

billy
Tips, fixa extra sängplatser till släkten, vår lägenhet är närmare vandrarhem än privatbostad 😛

Min kompis Love (lovemusic.se) är på semester just nu men ber han ta en titt på det så fort han kommer hem 🙂

mrTentacle: Som "tur" är så är jag uppvuxen i Stockholm så all släkt bor här 🙂
mrTentacle skrev: vår lägenhet är närmare vandrarhem än privatbostad 😛

Tack för tipset! Det ska jag ha i åtanke inför nästa stockholmsbesök!
😃

Du är välkommen 🙂
Vincent sjunger upp runt halv sju på morgonen

Jag bor granne med en mellan-högstadieskola som även är musikskola, så det är lugnt 😉

tog en promenad på lunchen bort till Örebros nya betongskatepark. Såg jävligt ball ut. Dock står den inte färdig förens någon gång i oktober har jag för mig... hur fan tänker man om man planerar en skatepark som står färdig i oktober?
Haha ja skatesäsongen är ju över då.
Vad borde jag skriva guide till, mer repro eller romhackning?

Noob (verkligen noob) guide till romhacking 🙂

Hexadecimala talsystem, hexeditor, tbl filer, pointers, bild editor/läsare.
Kommer nog använda FF6 som exempel

Hur ska jag lägg upp det då, typ: Romhackning skola, Del 1 hexadecimala talsystem
?

Låter helt fantastiskt med romhacking skola 🙂
Hex är ju inte mycket svårare än att lära sig räkna till F, så skippa det 😛 eller dra igenom det snabbt 🙂

FöregåendeSida 1 av 122Nästa

Du måste vara inloggad för att svara.

Logga in