Fäst
Chattrummet
24 August 2015Senaste svar: 159,127 visningar2422 svar
Bra där!
Här blir det promenad till bandhagen för att köpa surdegsbröd och sväng förbi djuren i bandängen på vägen.
Skrivet som hastigast via Tapatalk
Här blir det promenad till bandhagen för att köpa surdegsbröd och sväng förbi djuren i bandängen på vägen.
Funderade ett tag på att gå dit med grabben faktiskt. Har gått några gånger till hökarängens parklek och glott på djuren.
Idag är sista dagen kan man säga på föräldraledigheten utan "måsten". Imorgon börjar inskolningen, och nästa vecka börjar man jobba igen sen januari. Kommer bli konstigt 🙂
Idag är sista dagen kan man säga på föräldraledigheten utan "måsten". Imorgon börjar inskolningen, och nästa vecka börjar man jobba igen sen januari. Kommer bli konstigt 🙂
Ja, varför inte? Har varit "ledig" sen maj, standard promenaden är en åtta mellan högdalen och bandhagen.
billy
Tips, fixa extra sängplatser till släkten, vår lägenhet är närmare vandrarhem än privatbostad 😛
billy
Tips, fixa extra sängplatser till släkten, vår lägenhet är närmare vandrarhem än privatbostad 😛
MmrTentacle#12
Du är välkommen 🙂
Vincent sjunger upp runt halv sju på morgonen
Vincent sjunger upp runt halv sju på morgonen
MmrTentacle#16
Vad borde jag skriva guide till, mer repro eller romhackning?
MmrTentacle#18
Hexadecimala talsystem, hexeditor, tbl filer, pointers, bild editor/läsare.
Kommer nog använda FF6 som exempel
Hur ska jag lägg upp det då, typ: Romhackning skola, Del 1 hexadecimala talsystem
?
Kommer nog använda FF6 som exempel
Hur ska jag lägg upp det då, typ: Romhackning skola, Del 1 hexadecimala talsystem
?