Tja grabbar!
Behöver lite hjälp nu när jag är på sluttampen, vad är ett bra namn för dessa små boxar för det första?
Blev inspirerad av ett par kinaboxar som Aynez fick med ett par snes reprospel dock så var dem inte riktigt så bra gjorda samt att man var tvungen att ha en liten "släde" som spelen vilade i och funkade egentligen bara till US spelen då de europeiska och japanska spelen skvalpade omkring.
Jag köpte ett av spelen med kinaboxen av Aynez och sedan så satte jag mig och skulle bygga en kopia men det hela slutade med att jag byggde om allt så nu har jag ett par boxar som är slimfit runt US spelen.
Istället för att göra två olika storlekar samt lägga in lösa distanser som man kan tappa bort (tack Victor ) så gjorde jag boxar med inbyggda distanser som man enkelt viker upp
Behöver fortfarande finsjustera längden på dem så de sitter som en smäck!
Senast redigerad av 2 lurx, redigerad totalt 0 gång.
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori