Tjenare,
var ett tag sen jag var aktiv på modda och faktiskt gjorde moddar men jag har fått lite sug på att testa klämma in en NDSL i ett GBC skal xD
om någon av er följer eller har kommit över @haihaisb på instagram så fattar ni vad jag menar
har inte så mycket att gå på förutom hans bilder, då han inte varken tutorials och inte är hjälpsam på PM.
Jag såg däremot att han hade skaffat sig en youtubekanal och där hade han konstigt nog släppt lite bilder (länkar här nedan under spoiler till både video och mina screenshots)
Fick hem tråden jag kommer att använda för att förlänga porten samt nya knivblad till min hobbykniv (äntligen hittade jag rundad egg på hobbex)
Kommer fortsätta (förhoppningsvis) till helgen med att helt enkelt löda på porten som jag kapade bort en bit bort så man kan få sig en förlängning och göra det möjligt att koppla in skärmen
Detsamma gäller såklart gba sloten så kanske man kan testa sin "franken" NDSL
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori